Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43914
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСагратова, Каріна Едуардівна-
dc.date.accessioned2020-07-06T10:48:12Z-
dc.date.available2020-07-06T10:48:12Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.citationСагратова К.Е. Соціальний конструктивізм в сфері освіти на прикладі імплементації змішаного навчання // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.153-158uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7397-78-5-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43914-
dc.description.abstractСоціальний конструктивізм - це гіпотеза, яка стверджує, що люди вчаться в результаті соціальної взаємодії та співпраці з іншими. Це бере витоки з теорії діяльності Виготського Л.С. та поняття зони проксимального розвитку. У цьому цифровому віці соціальний конструктивізм є прикладом он-лайн курсів, таких як змішане навчання, в якому учні можуть поділитися ідеями та знаннями в спільному просторі для підвищення власних знань. У секторі VLE (virtual learning environment) використовуються інтерактивні, соціальні та спільні інструменти для підтримки навчання,що може заохотити студентів до навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТалком, Київuk_UA
dc.subjectсоціальний конструктивізмuk_UA
dc.subjectімплементаціяuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectвідкриті інструментиuk_UA
dc.subjectWordPressuk_UA
dc.subjectAudacityuk_UA
dc.subjectGoogle Suiteuk_UA
dc.subjectGoogle Hangoutuk_UA
dc.subjectpadletuk_UA
dc.subjectThingLinkuk_UA
dc.titleСоціальний конструктивізм в сфері освіти на прикладі імплементації змішаного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc821.09(100)(082) Н35uk_UA
Appears in Collections:Національна ідентичність в мові і культурі. ХІ Міжнародна конференція

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sagratova.pdf177.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.