Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43914
Название: | Соціальний конструктивізм в сфері освіти на прикладі імплементації змішаного навчання |
Авторы: | Сагратова, Каріна Едуардівна |
Ключевые слова: | соціальний конструктивізм імплементація змішане навчання цифрові технології відкриті інструменти WordPress Audacity Google Suite Google Hangout padlet ThingLink |
Дата публикации: | мар-2018 |
Издательство: | Талком, Київ |
Библиографическое описание: | Сагратова К.Е. Соціальний конструктивізм в сфері освіти на прикладі імплементації змішаного навчання // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.153-158 |
Краткий осмотр (реферат): | Соціальний конструктивізм - це гіпотеза, яка стверджує, що люди вчаться в результаті соціальної взаємодії та співпраці з іншими. Це бере витоки з теорії діяльності Виготського Л.С. та поняття зони проксимального розвитку. У цьому цифровому віці соціальний конструктивізм є прикладом он-лайн курсів, таких як змішане навчання, в якому учні можуть поділитися ідеями та знаннями в спільному просторі для підвищення власних знань. У секторі VLE (virtual learning environment) використовуються інтерактивні, соціальні та спільні інструменти для підтримки навчання,що може заохотити студентів до навчання. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43914 |
ISBN: | 978-617-7397-78-5 |
Располагается в коллекциях: | Національна ідентичність в мові і культурі. ХІ Міжнародна конференція |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sagratova.pdf | 177.92 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.