Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39234
Назва: | Вплив методу групової психокорекції на корекцію уваги молодших школярів |
Автори: | Чепіль, Ірина Костянтинівна |
Ключові слова: | увага довільна увага увага у молодших школярів порушення уваги корекційна робота психокорекція |
Дата публікації: | 1-кві-2019 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 333-334 |
Короткий огляд (реферат): | Освітні заклади сьогодення мають на меті формування в учнів ряду компетенцій, а це, в свою чергу, обумовлює завдання формування особистісних якостей дитини, що здійснюється за рахунок розвиту усіх психічних процесів. Умовою продуктивного та екологічного навчання школяра виступає не лише створення зовнішнього сприятливого середовища, а й забезпечення внутрішнього функціонування психічних процесів. Особливе місце, при цьому, займає здатність дитини до зосередженості та вміння розподіляти увагу, охоплюючи при цьому якомога більше предметів. Як відомо, найбільша кількість помилок при виконанні завдань дітьми допускається внаслідок їх неуважності. Тому тема дослідження уваги викликала інтерес багатьох вчених (П.Я.Гальперін, С.Л.Рубінштейн, Ю.Б.Гіппенрейтер, Л.С.Виготський, А.А.Ухтомський, А.Р.Лурія тощо) і є однією з найбільш вивчених в галузі психології. Переважно усі вони сходяться на тому, що увага виступає окремим психічним процесом, проте наразі і далі існують суперечки щодо ґенезу та особливостей уваги. Не зважаючи на це, тема уваги не втрачає своєї актуальності, оскільки даний психічний процес тісно пов’язаний з рештою пізнавальних властивостей особистості і впливає на розвиток когнітивних процесів (мислення, пам’яті), на спрямованість і вибірковість пізнавальних процесів. Тому вагоме місце в розвиткові пізнавальних психічних процесів молодшого школяра посідає довільна увага |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39234 |
Розташовується у зібраннях: | Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чепіль І.К..pdf | 187.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.