Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39234
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧепіль, Ірина Костянтинівна-
dc.date.accessioned2019-06-03T19:14:35Z-
dc.date.available2019-06-03T19:14:35Z-
dc.date.issued2019-04-01-
dc.identifier.citationПоліт. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 333-334uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39234-
dc.description.abstractОсвітні заклади сьогодення мають на меті формування в учнів ряду компетенцій, а це, в свою чергу, обумовлює завдання формування особистісних якостей дитини, що здійснюється за рахунок розвиту усіх психічних процесів. Умовою продуктивного та екологічного навчання школяра виступає не лише створення зовнішнього сприятливого середовища, а й забезпечення внутрішнього функціонування психічних процесів. Особливе місце, при цьому, займає здатність дитини до зосередженості та вміння розподіляти увагу, охоплюючи при цьому якомога більше предметів. Як відомо, найбільша кількість помилок при виконанні завдань дітьми допускається внаслідок їх неуважності. Тому тема дослідження уваги викликала інтерес багатьох вчених (П.Я.Гальперін, С.Л.Рубінштейн, Ю.Б.Гіппенрейтер, Л.С.Виготський, А.А.Ухтомський, А.Р.Лурія тощо) і є однією з найбільш вивчених в галузі психології. Переважно усі вони сходяться на тому, що увага виступає окремим психічним процесом, проте наразі і далі існують суперечки щодо ґенезу та особливостей уваги. Не зважаючи на це, тема уваги не втрачає своєї актуальності, оскільки даний психічний процес тісно пов’язаний з рештою пізнавальних властивостей особистості і впливає на розвиток когнітивних процесів (мислення, пам’яті), на спрямованість і вибірковість пізнавальних процесів. Тому вагоме місце в розвиткові пізнавальних психічних процесів молодшого школяра посідає довільна увагаuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectувагаuk_UA
dc.subjectдовільна увагаuk_UA
dc.subjectувага у молодших школярівuk_UA
dc.subjectпорушення увагиuk_UA
dc.subjectкорекційна роботаuk_UA
dc.subjectпсихокорекціяuk_UA
dc.titleВплив методу групової психокорекції на корекцію уваги молодших школярівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc001:378-057.87 (063)-
Appears in Collections:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чепіль І.К..pdf187.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.