Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39234
Название: | Вплив методу групової психокорекції на корекцію уваги молодших школярів |
Авторы: | Чепіль, Ірина Костянтинівна |
Ключевые слова: | увага довільна увага увага у молодших школярів порушення уваги корекційна робота психокорекція |
Дата публикации: | 1-апр-2019 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Библиографическое описание: | Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 333-334 |
Краткий осмотр (реферат): | Освітні заклади сьогодення мають на меті формування в учнів ряду компетенцій, а це, в свою чергу, обумовлює завдання формування особистісних якостей дитини, що здійснюється за рахунок розвиту усіх психічних процесів. Умовою продуктивного та екологічного навчання школяра виступає не лише створення зовнішнього сприятливого середовища, а й забезпечення внутрішнього функціонування психічних процесів. Особливе місце, при цьому, займає здатність дитини до зосередженості та вміння розподіляти увагу, охоплюючи при цьому якомога більше предметів. Як відомо, найбільша кількість помилок при виконанні завдань дітьми допускається внаслідок їх неуважності. Тому тема дослідження уваги викликала інтерес багатьох вчених (П.Я.Гальперін, С.Л.Рубінштейн, Ю.Б.Гіппенрейтер, Л.С.Виготський, А.А.Ухтомський, А.Р.Лурія тощо) і є однією з найбільш вивчених в галузі психології. Переважно усі вони сходяться на тому, що увага виступає окремим психічним процесом, проте наразі і далі існують суперечки щодо ґенезу та особливостей уваги. Не зважаючи на це, тема уваги не втрачає своєї актуальності, оскільки даний психічний процес тісно пов’язаний з рештою пізнавальних властивостей особистості і впливає на розвиток когнітивних процесів (мислення, пам’яті), на спрямованість і вибірковість пізнавальних процесів. Тому вагоме місце в розвиткові пізнавальних психічних процесів молодшого школяра посідає довільна увага |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39234 |
Располагается в коллекциях: | Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки" |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чепіль І.К..pdf | 187.75 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.