Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38208
Назва: Використаня уяви як психотерапевтичний фактор в інтенсивному навчанні іноземних мов
Автори: Мельник, Євгеній Юрійович
Ключові слова: уява
навчання іноземних мов
інтенсивна методика
регулювання емоційного стану
актуальні та потенційні здібності
подолання психологічних бар'єрів
умовний спосіб
Дата публікації: 2000
Видавництво: Іноземні мови. - 2000. - №3.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання про використання уяви для регулювання емоційного стану студентів у навчанні французької мови за інтенсивною методикою. Зазначається, що стимуляція уяви за допомогою широкого спектру дидактичних прийомів забезпечує ефект "забування про навчання", який нейтралізує втому, активізує роботу підсвідомості, розкриває нові сторони особистості студентів. Теоретичний матеріал статті ілюструється розробкою, націленою на опрацювання умовного способу, головною функцією якого вважається висловлення евентуальної дії. У наведених завданнях використовуються елементи психотехнічних ігор, які активізують і розвивають потенційні здібності студентів під час засвоєння певного мовно-мовленнєвого матеріалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38208
ISSN: 1817-8510
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
imagination.pdf14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.