Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38208
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельник, Євгеній Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-25T09:28:52Z | - |
dc.date.available | 2019-03-25T09:28:52Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.issn | 1817-8510 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38208 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання про використання уяви для регулювання емоційного стану студентів у навчанні французької мови за інтенсивною методикою. Зазначається, що стимуляція уяви за допомогою широкого спектру дидактичних прийомів забезпечує ефект "забування про навчання", який нейтралізує втому, активізує роботу підсвідомості, розкриває нові сторони особистості студентів. Теоретичний матеріал статті ілюструється розробкою, націленою на опрацювання умовного способу, головною функцією якого вважається висловлення евентуальної дії. У наведених завданнях використовуються елементи психотехнічних ігор, які активізують і розвивають потенційні здібності студентів під час засвоєння певного мовно-мовленнєвого матеріалу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Іноземні мови. - 2000. - №3. | uk_UA |
dc.subject | уява | uk_UA |
dc.subject | навчання іноземних мов | uk_UA |
dc.subject | інтенсивна методика | uk_UA |
dc.subject | регулювання емоційного стану | uk_UA |
dc.subject | актуальні та потенційні здібності | uk_UA |
dc.subject | подолання психологічних бар'єрів | uk_UA |
dc.subject | умовний спосіб | uk_UA |
dc.title | Використаня уяви як психотерапевтичний фактор в інтенсивному навчанні іноземних мов | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.speciality | Навчання іноземних мов | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
imagination.pdf | 14 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.