Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Євгеній Юрійович-
dc.date.accessioned2019-03-25T09:28:52Z-
dc.date.available2019-03-25T09:28:52Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.issn1817-8510-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38208-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання про використання уяви для регулювання емоційного стану студентів у навчанні французької мови за інтенсивною методикою. Зазначається, що стимуляція уяви за допомогою широкого спектру дидактичних прийомів забезпечує ефект "забування про навчання", який нейтралізує втому, активізує роботу підсвідомості, розкриває нові сторони особистості студентів. Теоретичний матеріал статті ілюструється розробкою, націленою на опрацювання умовного способу, головною функцією якого вважається висловлення евентуальної дії. У наведених завданнях використовуються елементи психотехнічних ігор, які активізують і розвивають потенційні здібності студентів під час засвоєння певного мовно-мовленнєвого матеріалу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІноземні мови. - 2000. - №3.uk_UA
dc.subjectуяваuk_UA
dc.subjectнавчання іноземних мовuk_UA
dc.subjectінтенсивна методикаuk_UA
dc.subjectрегулювання емоційного стануuk_UA
dc.subjectактуальні та потенційні здібностіuk_UA
dc.subjectподолання психологічних бар'єрівuk_UA
dc.subjectумовний спосібuk_UA
dc.titleВикористаня уяви як психотерапевтичний фактор в інтенсивному навчанні іноземних мовuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityНавчання іноземних мовuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
imagination.pdf14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.