Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38208
Название: Використаня уяви як психотерапевтичний фактор в інтенсивному навчанні іноземних мов
Авторы: Мельник, Євгеній Юрійович
Ключевые слова: уява
навчання іноземних мов
інтенсивна методика
регулювання емоційного стану
актуальні та потенційні здібності
подолання психологічних бар'єрів
умовний спосіб
Дата публикации: 2000
Издательство: Іноземні мови. - 2000. - №3.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається питання про використання уяви для регулювання емоційного стану студентів у навчанні французької мови за інтенсивною методикою. Зазначається, що стимуляція уяви за допомогою широкого спектру дидактичних прийомів забезпечує ефект "забування про навчання", який нейтралізує втому, активізує роботу підсвідомості, розкриває нові сторони особистості студентів. Теоретичний матеріал статті ілюструється розробкою, націленою на опрацювання умовного способу, головною функцією якого вважається висловлення евентуальної дії. У наведених завданнях використовуються елементи психотехнічних ігор, які активізують і розвивають потенційні здібності студентів під час засвоєння певного мовно-мовленнєвого матеріалу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38208
ISSN: 1817-8510
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри іноземних мов

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
imagination.pdf14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.