Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38124
Назва: | ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ У СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ НА ОСНОВІ СИСТЕМНО-СТРУКТУРНОГО ПІДХОДУ |
Автори: | Хохліна, Олена Петрівна |
Ключові слова: | спеціальна освіта педагогічний процес системноструктурний підхід |
Дата публікації: | тра-2011 |
Короткий огляд (реферат): | Ефективність педагогічного процесу щодо дітей з порушеннями психофізичного розвитку значною мірою визначається його теоретикометодологічним підгрунтям. Одним із найважливіших елементів методології науки на конкретно-науковому та техніко-технологічному рівні є підходи, які використовуються як у дослідницькій, так і в практичній діяльності дефектолога. Особливе місце серед методологічних підходів займає системний, або системно-структурний. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38124 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хохліна О.П. 16.pdf | Стаття на тему: "ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ У СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ НА ОСНОВІ СИСТЕМНО-СТРУКТУРНОГО ПІДХОДУ " | 340.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.