Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38124
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ У СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ НА ОСНОВІ СИСТЕМНО-СТРУКТУРНОГО ПІДХОДУ
Автори: Хохліна, Олена Петрівна
Ключові слова: спеціальна освіта
педагогічний процес
системноструктурний підхід
Дата публікації: тра-2011
Короткий огляд (реферат): Ефективність педагогічного процесу щодо дітей з порушеннями психофізичного розвитку значною мірою визначається його теоретикометодологічним підгрунтям. Одним із найважливіших елементів методології науки на конкретно-науковому та техніко-технологічному рівні є підходи, які використовуються як у дослідницькій, так і в практичній діяльності дефектолога. Особливе місце серед методологічних підходів займає системний, або системно-структурний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38124
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хохліна О.П. 16.pdfСтаття на тему: "ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ У СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ НА ОСНОВІ СИСТЕМНО-СТРУКТУРНОГО ПІДХОДУ "340.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.