Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38124
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХохліна, Олена Петрівна-
dc.date.accessioned2019-03-18T07:32:40Z-
dc.date.available2019-03-18T07:32:40Z-
dc.date.issued2011-05-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38124-
dc.description.abstractЕфективність педагогічного процесу щодо дітей з порушеннями психофізичного розвитку значною мірою визначається його теоретикометодологічним підгрунтям. Одним із найважливіших елементів методології науки на конкретно-науковому та техніко-технологічному рівні є підходи, які використовуються як у дослідницькій, так і в практичній діяльності дефектолога. Особливе місце серед методологічних підходів займає системний, або системно-структурний.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectспеціальна освітаuk_UA
dc.subjectпедагогічний процесuk_UA
dc.subjectсистемноструктурний підхідuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ У СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ НА ОСНОВІ СИСТЕМНО-СТРУКТУРНОГО ПІДХОДУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc376-
dc.specialityПсихологіяuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хохліна О.П. 16.pdfСтаття на тему: "ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ У СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ НА ОСНОВІ СИСТЕМНО-СТРУКТУРНОГО ПІДХОДУ "340.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.