Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38121
Назва: ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ, ЩО МАЮТЬ ПОРУШЕННЯ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ
Автори: Хохліна, Олена Петрівна
Ключові слова: спеціальна освіта
корекція
діти з порушеннями психофізичного розвитку
психологічні засади корекції
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються найважливіші теоретико-психологічні засади проведення корекційної роботи у закладах спеціальної освіти для дітей з порушеннями психофізичного розвитку. До них автор відносить: визначення предмета, змістових ліній та показників ефективності корекційно-розвивального впливу, розкриття їх психологічного змісту; вивчення стану сформованості психічного явища у дітей як предмета корекції; з′ясування та врахування структури дефекту дитини; врахування загальних та специфічних закономірностей аномального розвитку; врахування рівня інтелектуальних можливостей дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38121
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хохліна О.П. 14.docСтаття на тему: "ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ, ЩО МАЮТЬ ПОРУШЕННЯ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ "84 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.