Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38121
Назва: | ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ, ЩО МАЮТЬ ПОРУШЕННЯ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ |
Автори: | Хохліна, Олена Петрівна |
Ключові слова: | спеціальна освіта корекція діти з порушеннями психофізичного розвитку психологічні засади корекції |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються найважливіші теоретико-психологічні засади проведення корекційної роботи у закладах спеціальної освіти для дітей з порушеннями психофізичного розвитку. До них автор відносить: визначення предмета, змістових ліній та показників ефективності корекційно-розвивального впливу, розкриття їх психологічного змісту; вивчення стану сформованості психічного явища у дітей як предмета корекції; з′ясування та врахування структури дефекту дитини; врахування загальних та специфічних закономірностей аномального розвитку; врахування рівня інтелектуальних можливостей дитини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38121 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хохліна О.П. 14.doc | Стаття на тему: "ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ, ЩО МАЮТЬ ПОРУШЕННЯ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ " | 84 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.