Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38121
Название: ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ, ЩО МАЮТЬ ПОРУШЕННЯ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ
Авторы: Хохліна, Олена Петрівна
Ключевые слова: спеціальна освіта
корекція
діти з порушеннями психофізичного розвитку
психологічні засади корекції
Дата публикации: 2011
Краткий осмотр (реферат): У статті розкриваються найважливіші теоретико-психологічні засади проведення корекційної роботи у закладах спеціальної освіти для дітей з порушеннями психофізичного розвитку. До них автор відносить: визначення предмета, змістових ліній та показників ефективності корекційно-розвивального впливу, розкриття їх психологічного змісту; вивчення стану сформованості психічного явища у дітей як предмета корекції; з′ясування та врахування структури дефекту дитини; врахування загальних та специфічних закономірностей аномального розвитку; врахування рівня інтелектуальних можливостей дитини.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38121
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Хохліна О.П. 14.docСтаття на тему: "ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ, ЩО МАЮТЬ ПОРУШЕННЯ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ "84 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.