Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37506
Назва: Територіальний брендинг як інструмент розвитку регіону
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Коновальчук, Марина Миколаївна
Белявский, Валентин Николаевич
Коновальчук, Марина Николаевна
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Konoval'chuk, Maryna Mykolaivna
Ключові слова: територіальний брендинг
брендинг території
технології брендингу
розвиток регіону
розвиток туризму
Дата публікації: 28-лис-2018
Видавництво: Львівський інститут МАУП
Бібліографічний опис: Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи : матеріали міжнар. наук.-практ. інтерн.-конф. – Л. : Львів. ін-т МАУП, 2018. – Ч. 1. – С. 308–311.
Короткий огляд (реферат): В сучасному світі для забезпечення ефективного розвитку територій потрібно застосовувати всю сукупність досліджених в світовій практиці методик та інструментів управлінської діяльності. Для забезпечення успіху організацій в бізнес-середовищі застосовуються інструменти маркетингу. Найважливішим з яких є брендинг території або територіальний брендинг, метою якого є покращення іміджу території, поінформованості мешканців конкретного регіону та країни загалом, приваблення туристів та залучення інвестицій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37506
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білявський_Ч 1_2018.pdfТези, подані у видавництво371.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.