Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37506
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілявський, Валентин Миколайович-
dc.contributor.authorКоновальчук, Марина Миколаївна-
dc.contributor.authorБелявский, Валентин Николаевич-
dc.contributor.authorКоновальчук, Марина Николаевна-
dc.contributor.authorBiliavskiy, Valentyn Mikolayevich-
dc.contributor.authorKonoval'chuk, Maryna Mykolaivna-
dc.date.accessioned2019-01-18T13:21:27Z-
dc.date.available2019-01-18T13:21:27Z-
dc.date.issued2018-11-28-
dc.identifier.citationАктуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи : матеріали міжнар. наук.-практ. інтерн.-конф. – Л. : Львів. ін-т МАУП, 2018. – Ч. 1. – С. 308–311.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37506-
dc.description.abstractВ сучасному світі для забезпечення ефективного розвитку територій потрібно застосовувати всю сукупність досліджених в світовій практиці методик та інструментів управлінської діяльності. Для забезпечення успіху організацій в бізнес-середовищі застосовуються інструменти маркетингу. Найважливішим з яких є брендинг території або територіальний брендинг, метою якого є покращення іміджу території, поінформованості мешканців конкретного регіону та країни загалом, приваблення туристів та залучення інвестицій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛьвівський інститут МАУПuk_UA
dc.subjectтериторіальний брендингuk_UA
dc.subjectбрендинг територіїuk_UA
dc.subjectтехнології брендингуuk_UA
dc.subjectрозвиток регіонуuk_UA
dc.subjectрозвиток туризмуuk_UA
dc.titleТериторіальний брендинг як інструмент розвитку регіонуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc330.11:338.24-
dc.specialityЕкономіка та управління підприємствамиuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри МЗЕДП

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білявський_Ч 1_2018.pdfТези, подані у видавництво371.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.