Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37506
Title: Територіальний брендинг як інструмент розвитку регіону
Authors: Білявський, Валентин Миколайович
Коновальчук, Марина Миколаївна
Белявский, Валентин Николаевич
Коновальчук, Марина Николаевна
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Konoval'chuk, Maryna Mykolaivna
Keywords: територіальний брендинг
брендинг території
технології брендингу
розвиток регіону
розвиток туризму
Issue Date: 28-Nov-2018
Publisher: Львівський інститут МАУП
Citation: Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи : матеріали міжнар. наук.-практ. інтерн.-конф. – Л. : Львів. ін-т МАУП, 2018. – Ч. 1. – С. 308–311.
Abstract: В сучасному світі для забезпечення ефективного розвитку територій потрібно застосовувати всю сукупність досліджених в світовій практиці методик та інструментів управлінської діяльності. Для забезпечення успіху організацій в бізнес-середовищі застосовуються інструменти маркетингу. Найважливішим з яких є брендинг території або територіальний брендинг, метою якого є покращення іміджу території, поінформованості мешканців конкретного регіону та країни загалом, приваблення туристів та залучення інвестицій.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37506
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білявський_Ч 1_2018.pdfТези, подані у видавництво371.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.