Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37506
Название: Територіальний брендинг як інструмент розвитку регіону
Авторы: Білявський, Валентин Миколайович
Коновальчук, Марина Миколаївна
Белявский, Валентин Николаевич
Коновальчук, Марина Николаевна
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Konoval'chuk, Maryna Mykolaivna
Ключевые слова: територіальний брендинг
брендинг території
технології брендингу
розвиток регіону
розвиток туризму
Дата публикации: 28-ноя-2018
Издательство: Львівський інститут МАУП
Библиографическое описание: Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи : матеріали міжнар. наук.-практ. інтерн.-конф. – Л. : Львів. ін-т МАУП, 2018. – Ч. 1. – С. 308–311.
Краткий осмотр (реферат): В сучасному світі для забезпечення ефективного розвитку територій потрібно застосовувати всю сукупність досліджених в світовій практиці методик та інструментів управлінської діяльності. Для забезпечення успіху організацій в бізнес-середовищі застосовуються інструменти маркетингу. Найважливішим з яких є брендинг території або територіальний брендинг, метою якого є покращення іміджу території, поінформованості мешканців конкретного регіону та країни загалом, приваблення туристів та залучення інвестицій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37506
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Білявський_Ч 1_2018.pdfТези, подані у видавництво371.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.