Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37491
Назва: | ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ |
Автори: | Хохліна, Олена Петрівна |
Ключові слова: | особистісний підхід у психології та педагогіці індивідуальний підхід віковий підхід діти з порушеннями психофізичного розвитку інклюзивне навчання |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається теоретичний аспект проблеми особистісного підходу у навчанні та вихованні, підкреслюється важливість його використання в інклюзивній освіті дітей з порушеннями психофізичного розвитку. На основі аналізу результатів наукових досліджень наводяться положення щодо розуміння суті особистісного підходу у психології та педагогіці, конкретизується зміст підходу у визначенні та поясненні кроків його здійснення, складових, тенденцій. Значна увага приділяється розгляду індивідуального та вікового підходів, підпорядкованих особистісному підходу у роботі з дітьми. Розкривається змістове наповнення індивідуального (на основі визначення походження індивідуальних особливостей розвитку дитини, зокрема дитини з порушеннями психофізичного розвитку) та вікового підходів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37491 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хохліна Особистісний підхід... Дніп.pdf | Стаття на тему: "ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ " | 592.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.