Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37491
Назва: ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Автори: Хохліна, Олена Петрівна
Ключові слова: особистісний підхід у психології та педагогіці
індивідуальний підхід
віковий підхід
діти з порушеннями психофізичного розвитку
інклюзивне навчання
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається теоретичний аспект проблеми особистісного підходу у навчанні та вихованні, підкреслюється важливість його використання в інклюзивній освіті дітей з порушеннями психофізичного розвитку. На основі аналізу результатів наукових досліджень наводяться положення щодо розуміння суті особистісного підходу у психології та педагогіці, конкретизується зміст підходу у визначенні та поясненні кроків його здійснення, складових, тенденцій. Значна увага приділяється розгляду індивідуального та вікового підходів, підпорядкованих особистісному підходу у роботі з дітьми. Розкривається змістове наповнення індивідуального (на основі визначення походження індивідуальних особливостей розвитку дитини, зокрема дитини з порушеннями психофізичного розвитку) та вікового підходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37491
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хохліна Особистісний підхід... Дніп.pdfСтаття на тему: "ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ "592.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.