Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37491
Название: ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Авторы: Хохліна, Олена Петрівна
Ключевые слова: особистісний підхід у психології та педагогіці
індивідуальний підхід
віковий підхід
діти з порушеннями психофізичного розвитку
інклюзивне навчання
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається теоретичний аспект проблеми особистісного підходу у навчанні та вихованні, підкреслюється важливість його використання в інклюзивній освіті дітей з порушеннями психофізичного розвитку. На основі аналізу результатів наукових досліджень наводяться положення щодо розуміння суті особистісного підходу у психології та педагогіці, конкретизується зміст підходу у визначенні та поясненні кроків його здійснення, складових, тенденцій. Значна увага приділяється розгляду індивідуального та вікового підходів, підпорядкованих особистісному підходу у роботі з дітьми. Розкривається змістове наповнення індивідуального (на основі визначення походження індивідуальних особливостей розвитку дитини, зокрема дитини з порушеннями психофізичного розвитку) та вікового підходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37491
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Хохліна Особистісний підхід... Дніп.pdfСтаття на тему: "ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ "592.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.