Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37491
Title: ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Authors: Хохліна, Олена Петрівна
Keywords: особистісний підхід у психології та педагогіці
індивідуальний підхід
віковий підхід
діти з порушеннями психофізичного розвитку
інклюзивне навчання
Issue Date: 2016
Abstract: У статті розглядається теоретичний аспект проблеми особистісного підходу у навчанні та вихованні, підкреслюється важливість його використання в інклюзивній освіті дітей з порушеннями психофізичного розвитку. На основі аналізу результатів наукових досліджень наводяться положення щодо розуміння суті особистісного підходу у психології та педагогіці, конкретизується зміст підходу у визначенні та поясненні кроків його здійснення, складових, тенденцій. Значна увага приділяється розгляду індивідуального та вікового підходів, підпорядкованих особистісному підходу у роботі з дітьми. Розкривається змістове наповнення індивідуального (на основі визначення походження індивідуальних особливостей розвитку дитини, зокрема дитини з порушеннями психофізичного розвитку) та вікового підходів.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37491
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хохліна Особистісний підхід... Дніп.pdfСтаття на тему: "ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ "592.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.