Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37486
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ З ВАДАМИ ІНТЕЛЕКТУ НА ПЕРЕТИНІ СТОЛІТЬ
Автори: Хохліна, Олена Петрівна
Ключові слова: удосконалення змісту освіти
теоретичні засади
школярі з вадами інтелекту
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні засади реформування змісту освіти дітей з вадами інтелекту в Україні в кінці ХХ та початку ХХІ століття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37486
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хохліна О.П. Удосконалення змісту освіти.pdfСтаття на тему: "ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ З ВАДАМИ ІНТЕЛЕКТУ НА ПЕРЕТИНІ СТОЛІТЬ"546.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.