Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37486
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХохліна, Олена Петрівна-
dc.date.accessioned2019-01-15T13:13:58Z-
dc.date.available2019-01-15T13:13:58Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37486-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні засади реформування змісту освіти дітей з вадами інтелекту в Україні в кінці ХХ та початку ХХІ століття.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectудосконалення змісту освітиuk_UA
dc.subjectтеоретичні засадиuk_UA
dc.subjectшколярі з вадами інтелектуuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ З ВАДАМИ ІНТЕЛЕКТУ НА ПЕРЕТИНІ СТОЛІТЬuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc376-
dc.specialityПсихологіяuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хохліна О.П. Удосконалення змісту освіти.pdfСтаття на тему: "ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ З ВАДАМИ ІНТЕЛЕКТУ НА ПЕРЕТИНІ СТОЛІТЬ"546.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.