Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37461
Назва: РОЗВИТОК ЯК КЛЮЧОВА КАТЕГОРІЯ ПРОБЛЕМИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ОСВІТІ
Автори: Хохліна, Олена Петрівна
Ключові слова: корекція
розвиток
спеціальна освіта
педагогічний процес
предмет корекційного впливу
мета та ефекти корекційного впливу
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати теоретичного дослідження суті розвитку як ключової категорії проблеми корекційної роботи у спеціальній освіті. Здійснення корекційної роботи у спеціальному освітньому закладі на основі доцільно організованого педагогічного процесу передбачає визначення мети та очікуваних ефектів впливу на дитину у контексті процесу та складових розвитку, і щонайперше – психічного. Зазначене обумовлює необхідність розгляду категорії розвитку для розробки теоретичних засад корекційної роботи. У статті розглядається сутність розвитку у процесуальному та змістовому аспектах. Відмічається, що змістова сторона позначається на визначенні предмета (або змістової лінії) корекції, від якого залежить постановка мети педагогічного впливу та з'ясування очікуваних результатів. Врахування ж суті процесуальної сторони важливе для розуміння шляхів та способів досягнення корекційних ефектів та розробки адекватних педагогічних засобів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37461
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хохліна О.П. Розвиток....pdfСтаття на тему: "РОЗВИТОК ЯК КЛЮЧОВА КАТЕГОРІЯ ПРОБЛЕМИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ОСВІТІ"473.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.