Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХохліна, Олена Петрівна-
dc.date.accessioned2019-01-14T11:30:43Z-
dc.date.available2019-01-14T11:30:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37461-
dc.description.abstractУ статті представлено результати теоретичного дослідження суті розвитку як ключової категорії проблеми корекційної роботи у спеціальній освіті. Здійснення корекційної роботи у спеціальному освітньому закладі на основі доцільно організованого педагогічного процесу передбачає визначення мети та очікуваних ефектів впливу на дитину у контексті процесу та складових розвитку, і щонайперше – психічного. Зазначене обумовлює необхідність розгляду категорії розвитку для розробки теоретичних засад корекційної роботи. У статті розглядається сутність розвитку у процесуальному та змістовому аспектах. Відмічається, що змістова сторона позначається на визначенні предмета (або змістової лінії) корекції, від якого залежить постановка мети педагогічного впливу та з'ясування очікуваних результатів. Врахування ж суті процесуальної сторони важливе для розуміння шляхів та способів досягнення корекційних ефектів та розробки адекватних педагогічних засобів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкорекціяuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectспеціальна освітаuk_UA
dc.subjectпедагогічний процесuk_UA
dc.subjectпредмет корекційного впливуuk_UA
dc.subjectмета та ефекти корекційного впливуuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК ЯК КЛЮЧОВА КАТЕГОРІЯ ПРОБЛЕМИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ОСВІТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc376-
dc.specialityПсихологіяuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хохліна О.П. Розвиток....pdfСтаття на тему: "РОЗВИТОК ЯК КЛЮЧОВА КАТЕГОРІЯ ПРОБЛЕМИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ОСВІТІ"473.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.