Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37460
Название: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ В ОСВІТНЬОМУ ЗАКЛАДІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ
Авторы: Хохліна, Олена Петрівна
Ключевые слова: соціалізація дитини
освітній заклад
навчання
виховання
стадії соціалізації
Дата публикации: 2013
Издательство: Імекс-ЛТД
Краткий осмотр (реферат): Вивчення перспектив розвитку психолого-педагогічної науки та практики свідчить про особливу актуальність розробки особистісно зорієнтовних технологій навчання та виховання підростаючого покоління. Підґрунтям реалізації такої мети є розробка теоретичних та прикладних аспектів проблеми особистісного зростання дитини у контексті її поетапної соціалізації (адаптація, індивідуалізація, інтеграція, трудова та післятрудова стадії), з урахуванням його системної детермінації (біологічної та соціальної, зовнішньої та внутрішньої), відповідних педагогічних та розвивальних ефектів. Слід зазначити, що розуміння такого підходу до розв’язання проблеми є конкретизацією теорії культурно-історичного розвитку психіки (і конкретно особистості) Л.С.Виготського, яка знаходить продовження у теоріях С.Л.Рубінштейна, О.М.Леонтьєва, Г.С.Костюка та сучасних вчених-психологів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37460
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Хохліна О.П. Псих-пед..соціалізації.pdfСтаття на тему: "ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ В ОСВІТНЬОМУ ЗАКЛАДІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ"427.62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.