Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХохліна, Олена Петрівна-
dc.date.accessioned2019-01-14T11:27:21Z-
dc.date.available2019-01-14T11:27:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37460-
dc.description.abstractВивчення перспектив розвитку психолого-педагогічної науки та практики свідчить про особливу актуальність розробки особистісно зорієнтовних технологій навчання та виховання підростаючого покоління. Підґрунтям реалізації такої мети є розробка теоретичних та прикладних аспектів проблеми особистісного зростання дитини у контексті її поетапної соціалізації (адаптація, індивідуалізація, інтеграція, трудова та післятрудова стадії), з урахуванням його системної детермінації (біологічної та соціальної, зовнішньої та внутрішньої), відповідних педагогічних та розвивальних ефектів. Слід зазначити, що розуміння такого підходу до розв’язання проблеми є конкретизацією теорії культурно-історичного розвитку психіки (і конкретно особистості) Л.С.Виготського, яка знаходить продовження у теоріях С.Л.Рубінштейна, О.М.Леонтьєва, Г.С.Костюка та сучасних вчених-психологів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІмекс-ЛТДuk_UA
dc.subjectсоціалізація дитиниuk_UA
dc.subjectосвітній закладuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectстадії соціалізаціїuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ В ОСВІТНЬОМУ ЗАКЛАДІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc152.3-
dc.specialityПсихологіяuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хохліна О.П. Псих-пед..соціалізації.pdfСтаття на тему: "ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ В ОСВІТНЬОМУ ЗАКЛАДІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ"427.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.