Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37035
Назва: Використання інструментів брендингу територій на міжнародному рівні
Автори: Ромат, Євген Вікторович
Білявська, Юлія Вікторівна
Ключові слова: брендинг територій
branding territories
бренд-менеджмент
brand management
імідж країни
the image of the country
Дата публікації: 31-тра-2018
Видавництво: CPM "ASF"
Бібліографічний опис: Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти : матеріали XVI міжнар. наук.-практ. конф. — Сєвєродонецьк : CPM "ASF", 2018. — С. 72–73.
Короткий огляд (реферат): Формування територіальних брендів є технологією, що передбачає активне використання маркетингових інструментів. Тому є очевидним, що в основі розуміння територіального бренд-менеджменту лежить маркетинговий інструментарій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37035
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білявська Ромат_CPM.pdfТези подано до редакції845.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.