Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37035
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРомат, Євген Вікторович-
dc.contributor.authorБілявська, Юлія Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-11-30T18:55:05Z-
dc.date.available2018-11-30T18:55:05Z-
dc.date.issued2018-05-31-
dc.identifier.citationАктуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти : матеріали XVI міжнар. наук.-практ. конф. — Сєвєродонецьк : CPM "ASF", 2018. — С. 72–73.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37035-
dc.description.abstractФормування територіальних брендів є технологією, що передбачає активне використання маркетингових інструментів. Тому є очевидним, що в основі розуміння територіального бренд-менеджменту лежить маркетинговий інструментарій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherCPM "ASF"uk_UA
dc.subjectбрендинг територійuk_UA
dc.subjectbranding territoriesuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectbrand managementuk_UA
dc.subjectімідж країниuk_UA
dc.subjectthe image of the countryuk_UA
dc.titleВикористання інструментів брендингу територій на міжнародному рівніuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc60Я43-
dc.specialityМаркетингuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білявська Ромат_CPM.pdfТези подано до редакції845.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.