Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37035
Title: Використання інструментів брендингу територій на міжнародному рівні
Authors: Ромат, Євген Вікторович
Білявська, Юлія Вікторівна
Keywords: брендинг територій
branding territories
бренд-менеджмент
brand management
імідж країни
the image of the country
Issue Date: 31-May-2018
Publisher: CPM "ASF"
Citation: Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти : матеріали XVI міжнар. наук.-практ. конф. — Сєвєродонецьк : CPM "ASF", 2018. — С. 72–73.
Abstract: Формування територіальних брендів є технологією, що передбачає активне використання маркетингових інструментів. Тому є очевидним, що в основі розуміння територіального бренд-менеджменту лежить маркетинговий інструментарій.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37035
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білявська Ромат_CPM.pdfТези подано до редакції845.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.