Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37035
Название: Використання інструментів брендингу територій на міжнародному рівні
Авторы: Ромат, Євген Вікторович
Білявська, Юлія Вікторівна
Ключевые слова: брендинг територій
branding territories
бренд-менеджмент
brand management
імідж країни
the image of the country
Дата публикации: 31-мая-2018
Издательство: CPM "ASF"
Библиографическое описание: Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти : матеріали XVI міжнар. наук.-практ. конф. — Сєвєродонецьк : CPM "ASF", 2018. — С. 72–73.
Краткий осмотр (реферат): Формування територіальних брендів є технологією, що передбачає активне використання маркетингових інструментів. Тому є очевидним, що в основі розуміння територіального бренд-менеджменту лежить маркетинговий інструментарій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37035
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Білявська Ромат_CPM.pdfТези подано до редакції845.77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.