Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30997
Назва: СОЦІАЛЬНИЙ ПАКЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Інші назви: SOCIAL PACKET AS ON INSTRUMENT OF THE PERSONALITIES MOTIVATION AT THE TRADE ENTERPRISE
СОЦИАЛЬНЫЙ ПАКЕТ КАК ИНСТРУМЕНТ МОТИВИРОВАНИЯ ПЕРСОНАЛА ТОРГОВОГО ПРЕДПРИЯТИЯ
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Ключові слова: Соціальний пакет, стимули, мотиви, соціальне мотивування, соціальна інфраструктура.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Київський національний торговельно-економічний університет
Короткий огляд (реферат): у даній статті досліджено процес формування соціального пакету на рівні торговельного підприємства та поточненно визначення поняття “соціальний пакет”, а також описано класифікаційні компоненти соціального пакету. Запропоновано схему взаємозв’язку основних категорій соціального мотивування, суть якої зводиться до того, як через стимули, мотивацію та діяльність працівник торговельного підприємства досягає певної мети, щоб задовольнити сукупні потреби.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30997
ISSN: 1727-9313
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilyavskiy_KNTEU.pdfСОЦІАЛЬНИЙ ПАКЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА512.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.