Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30997
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілявський, Валентин Миколайович-
dc.date.accessioned2017-11-10T14:35:29Z-
dc.date.available2017-11-10T14:35:29Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.issn1727-9313-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30997-
dc.description.abstractу даній статті досліджено процес формування соціального пакету на рівні торговельного підприємства та поточненно визначення поняття “соціальний пакет”, а також описано класифікаційні компоненти соціального пакету. Запропоновано схему взаємозв’язку основних категорій соціального мотивування, суть якої зводиться до того, як через стимули, мотивацію та діяльність працівник торговельного підприємства досягає певної мети, щоб задовольнити сукупні потреби.uk_UA
dc.description.sponsorshipВісник Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. – 2007. – № 6 – С. 62–68.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний торговельно-економічний університетuk_UA
dc.subjectСоціальний пакет, стимули, мотиви, соціальне мотивування, соціальна інфраструктура.uk_UA
dc.titleСОЦІАЛЬНИЙ ПАКЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeSOCIAL PACKET AS ON INSTRUMENT OF THE PERSONALITIES MOTIVATION AT THE TRADE ENTERPRISEuk_UA
dc.title.alternativeСОЦИАЛЬНЫЙ ПАКЕТ КАК ИНСТРУМЕНТ МОТИВИРОВАНИЯ ПЕРСОНАЛА ТОРГОВОГО ПРЕДПРИЯТИЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityПідприємництвоuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilyavskiy_KNTEU.pdfСОЦІАЛЬНИЙ ПАКЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА512.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.