Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30997
Название: СОЦІАЛЬНИЙ ПАКЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Другие названия: SOCIAL PACKET AS ON INSTRUMENT OF THE PERSONALITIES MOTIVATION AT THE TRADE ENTERPRISE
СОЦИАЛЬНЫЙ ПАКЕТ КАК ИНСТРУМЕНТ МОТИВИРОВАНИЯ ПЕРСОНАЛА ТОРГОВОГО ПРЕДПРИЯТИЯ
Авторы: Білявський, Валентин Миколайович
Ключевые слова: Соціальний пакет, стимули, мотиви, соціальне мотивування, соціальна інфраструктура.
Дата публикации: 2007
Издательство: Київський національний торговельно-економічний університет
Краткий осмотр (реферат): у даній статті досліджено процес формування соціального пакету на рівні торговельного підприємства та поточненно визначення поняття “соціальний пакет”, а також описано класифікаційні компоненти соціального пакету. Запропоновано схему взаємозв’язку основних категорій соціального мотивування, суть якої зводиться до того, як через стимули, мотивацію та діяльність працівник торговельного підприємства досягає певної мети, щоб задовольнити сукупні потреби.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30997
ISSN: 1727-9313
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bilyavskiy_KNTEU.pdfСОЦІАЛЬНИЙ ПАКЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА512.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.