Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30997
Title: СОЦІАЛЬНИЙ ПАКЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Other Titles: SOCIAL PACKET AS ON INSTRUMENT OF THE PERSONALITIES MOTIVATION AT THE TRADE ENTERPRISE
СОЦИАЛЬНЫЙ ПАКЕТ КАК ИНСТРУМЕНТ МОТИВИРОВАНИЯ ПЕРСОНАЛА ТОРГОВОГО ПРЕДПРИЯТИЯ
Authors: Білявський, Валентин Миколайович
Keywords: Соціальний пакет, стимули, мотиви, соціальне мотивування, соціальна інфраструктура.
Issue Date: 2007
Publisher: Київський національний торговельно-економічний університет
Abstract: у даній статті досліджено процес формування соціального пакету на рівні торговельного підприємства та поточненно визначення поняття “соціальний пакет”, а також описано класифікаційні компоненти соціального пакету. Запропоновано схему взаємозв’язку основних категорій соціального мотивування, суть якої зводиться до того, як через стимули, мотивацію та діяльність працівник торговельного підприємства досягає певної мети, щоб задовольнити сукупні потреби.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30997
ISSN: 1727-9313
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilyavskiy_KNTEU.pdfСОЦІАЛЬНИЙ ПАКЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА512.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.