Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24090
Назва: | Обоснование модели физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете |
Інші назви: | Обґрунтування моделі фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті A Justification of the Model of Physico-Mathematical Training of Senior Pupils for Studying at an Engineering University |
Автори: | Муранова, Наталия Петровна Муранова, Наталія Петрівна Muranova, Nataliya |
Ключові слова: | Педагогическое моделирование, физико-математическая подготовка, технический университет, старшеклассники. Педагогічне моделювання, фізико-математична підготовка, технічний університет, старшокласники. Educational modeling, physico-mathematical training, engineering university, senior pupils. |
Дата публікації: | 20-бер-2013 |
Видавництво: | ООО «Руснаучкнига», г. Белгород, Россия |
Бібліографічний опис: | Муранова Н. П. Обоснование модели физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете / Н. П. Муранова // Современный научный вестник : науч. теорет. и практ. журн. ; № 6 (145) / глав. ред. Г. З. Фоменко. – Белгород: ООО «Руснаучкнига», 2013. – С. 21–29. – (Серия «Педагогические науки. Психология и социология. Музыка и жизнь»). |
Серія/номер: | Педагогические науки. Психология и социология. Музыка и жизнь Педагогічні науки. Психологія і соціологія. Музика і життя Pedagogical Sciences. Psychology and Sociology. Music and Life |
Короткий огляд (реферат): | В статье проведен анализ основных категорий педагогического моделирования как метода научного познания; спроектирована субъектно-компонентная модель физико-математической подготовки старшеклассников к поступлению в технический университет; охарактеризованы основные компоненты модели: целевой, содержательный и результативный. У статті проведений аналіз основних категорій педагогічного моделювання як методу наукового пізнання; спроектована суб’єктно-компонентна модель фізико-математичної підготовки старшокласників до вступу до технічного університету; охарактеризовано основні компоненти моделі : цільовий, змістовний і результативний. The paper presents an analysis of the basic categories of educational modeling as a cognitive method. A subject-component model of physico-mathematical training of senior pupils for entering an engineering university has been designed. The main components of the model – target, conceptual, and resultant – have been described. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24090 |
Розташовується у зібраннях: | Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Обоснование модели ФМпс к обучению в ТУ.pdf | Муранова Н. П. Основна стаття | 2.61 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.