Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21913
Назва: | Експлуатація соціально-історичних асоціацій в процесі читання франкомовних публіцистичних текстів як мотиваційно-дидактичний засіб навчання продуктивних видів мовленнєвої діяльності |
Автори: | Мельник, Євгеній Юрійович |
Ключові слова: | Соціально-історичні асоціації, читання, публіцистичні тексти, мотивація, проблемне навчання, говоріння, письмо |
Дата публікації: | чер-2016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається питання про використання в навчанні говоріння та письма французькою мовою публіцистичних текстів, що містять гумористичні соціально-історичні асоціації. Наводяться приклади завдань, мета яких полягає в розвитку продуктивних умінь мовленнєвої діяльності і мотивації студентів щодо здійснення цієї діяльності та читання. Визначаються етапи роботи з такими текстами з точки зору розвитку продуктивних мовленнєвих умінь та вдосконалення мовно-мовленнєвих навичок. Аналізуються зазначені соціально-історичні асоціації на основі тематики, до якої вони апелюють. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21913 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
melnik_conf2016.doc | 101.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.