Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21913
Title: | Експлуатація соціально-історичних асоціацій в процесі читання франкомовних публіцистичних текстів як мотиваційно-дидактичний засіб навчання продуктивних видів мовленнєвої діяльності |
Authors: | Мельник, Євгеній Юрійович |
Keywords: | Соціально-історичні асоціації, читання, публіцистичні тексти, мотивація, проблемне навчання, говоріння, письмо |
Issue Date: | Jun-2016 |
Abstract: | У статті розглядається питання про використання в навчанні говоріння та письма французькою мовою публіцистичних текстів, що містять гумористичні соціально-історичні асоціації. Наводяться приклади завдань, мета яких полягає в розвитку продуктивних умінь мовленнєвої діяльності і мотивації студентів щодо здійснення цієї діяльності та читання. Визначаються етапи роботи з такими текстами з точки зору розвитку продуктивних мовленнєвих умінь та вдосконалення мовно-мовленнєвих навичок. Аналізуються зазначені соціально-історичні асоціації на основі тематики, до якої вони апелюють. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21913 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
melnik_conf2016.doc | 101.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.