Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21913
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Євгеній Юрійович-
dc.date.accessioned2016-06-21T09:57:20Z-
dc.date.available2016-06-21T09:57:20Z-
dc.date.issued2016-06-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21913-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання про використання в навчанні говоріння та письма французькою мовою публіцистичних текстів, що містять гумористичні соціально-історичні асоціації. Наводяться приклади завдань, мета яких полягає в розвитку продуктивних умінь мовленнєвої діяльності і мотивації студентів щодо здійснення цієї діяльності та читання. Визначаються етапи роботи з такими текстами з точки зору розвитку продуктивних мовленнєвих умінь та вдосконалення мовно-мовленнєвих навичок. Аналізуються зазначені соціально-історичні асоціації на основі тематики, до якої вони апелюють.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСоціально-історичні асоціації, читання, публіцистичні тексти, мотивація, проблемне навчання, говоріння, письмоuk_UA
dc.titleЕксплуатація соціально-історичних асоціацій в процесі читання франкомовних публіцистичних текстів як мотиваційно-дидактичний засіб навчання продуктивних видів мовленнєвої діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
melnik_conf2016.doc101.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.