Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19848
Название: Інтернет-реклама як бізнес та інструмент маркетингу: переваги та недоліки
Авторы: Засєкіна М.Д.
Дата публикации: 7-апр-2016
Описание: Засєкіа М.Д. Інтернет-реклама як бізнес та інструмент маркетингу: переваги та недоліки / М.Д. Засєкіна // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів, м. Київ, 6–8 квітня 2016 р., Національний авіаційний університет / редкол. В.П. Харченко [та ін.]. – К. : НАУ, 2016. – С. 120.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19848
Располагается в коллекциях:Наукові публікації студентів кафедри історії та документознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Засєкіна М.Д. 120.pdf404.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.