Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19848
Назва: Інтернет-реклама як бізнес та інструмент маркетингу: переваги та недоліки
Автори: Засєкіна М.Д.
Дата публікації: 7-кві-2016
Опис: Засєкіа М.Д. Інтернет-реклама як бізнес та інструмент маркетингу: переваги та недоліки / М.Д. Засєкіна // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів, м. Київ, 6–8 квітня 2016 р., Національний авіаційний університет / редкол. В.П. Харченко [та ін.]. – К. : НАУ, 2016. – С. 120.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19848
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації студентів кафедри історії та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Засєкіна М.Д. 120.pdf404.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.