Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19848
Title: Інтернет-реклама як бізнес та інструмент маркетингу: переваги та недоліки
Authors: Засєкіна М.Д.
Issue Date: 7-Apr-2016
Description: Засєкіа М.Д. Інтернет-реклама як бізнес та інструмент маркетингу: переваги та недоліки / М.Д. Засєкіна // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів, м. Київ, 6–8 квітня 2016 р., Національний авіаційний університет / редкол. В.П. Харченко [та ін.]. – К. : НАУ, 2016. – С. 120.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19848
Appears in Collections:Наукові публікації студентів кафедри історії та документознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Засєкіна М.Д. 120.pdf404.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.