XІХ Міжнародна науково-методична конференція "Фізичне виховання у контексті сучасної освіти" (2024)
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
- ItemСтресостійкість як прояв індивідуально-типологічної особливості людини(Національний авіаційний університет, 2024-06-13) Міщук, Д. М.Більшість досліджень з проблеми індивідуального стилю діяльності спортсменів засновані на вивченні особливостей діяльності в екстремальних умовах, тому що саме такі ситуації найбільшою мірою створюють передумови для прояву і формування всіх компонентів індивідуального стилю. Практично всі прикладні роботи з досліджень стилів діяльності відносяться до психології праці, інженерної, авіа-, космічної, військової психології. У психології спорту дослідження зосереджені в основному, на його елітних формах, тобто в спорті вищих досягнень. Високий рівень активності сприяє вищим творчим проявам індивідуальності. Професійна діяльність, пов'язана з екстремальними ситуаціями, сприяє прагненню індивіда висловити свої можливості оригінальними способами вирішення. За найбільш повного визначення Є. О. Клімова, індивідуальний стиль діяльності ‒ це індивідуально-своєрідна система психологічних засобів, до яких свідомо чи випадково вдається людина, з метою найкращого врівноважування своєї типологічно обумовленої індивідуальності з предметами, зовнішніми умовами діяльності. Індивідуальний стиль діяльності проявляється різноманітно: в практичних способах дії, в прийомах організації психологічної діяльності, в особливостях реакції і психологічних процесах. Таким чином, можна стверджувати, що індивідуальний стиль діяльності являє собою індивідуально обумовлені способи дій людини, що врівноважують його діяльність із зовнішніми впливами навколишнього середовища. Ці способи дій визначаються специфічним поєднанням здібностей і генотипом обумовленої схильності людини до певного стилю поведінки в складних ситуаціях. Адекватна поведінка в умовах екстремальної (в тому числі, спортивно-змагальної) діяльності здійснюються не тільки на рівні усвідомленого поведінки, а й на рівні неусвідомлених способів дій, сукупність яких формується в процесі онтогенезу на базі своєрідного поєднання властивостей вищої нервової діяльності.
- ItemМентальне і фізичне здоров’я нації це особливий вклад у розвиток майбутньої європейської держави(Національний авіаційний університет, 2024-06-13) Чиченьова, О.М.; Новікова, І.В.; Лукачина, А.В.Питання забезпечення та збереження ментального і фізичного здоров’я освітян, в умовах повномасштабної війни, набувають все більшого значення і актуальності. Основними, психологічними маркерами стану самопочуття на сьогодні є виснаженість, тривожний стан, вигорання, невизначене майбутнє, тотальна, внутрішня, емоційна втома українського суспільства.
- ItemТехніко-тактична майстерність в боксі(Національний авіаційний університет, 2024-06-13) Назимок, В.В.; Гаврилова, Н.М.Бокс – мужній та дуже захоплюючий вид спорту. Він є одним з важливих засобів фізичного виховання молоді. Велика популярність боксу пояснюється його видовищністю, високим емоційним напруженням спортивної боротьби й різнобічним впливом на рухові, психічні та вольові якості людини. Бокс виховує саме ті якості, які вкрай необхідні юнакові на початку його шляху становлення як людини, особистості, фахівця.
- ItemКругове тренування в боксі(Національний авіаційний університет, 2024-06-13) Назимок, В. В.; Мартинов, Ю. О.Бокс – контактний вид спорту, єдиноборство, в якому спортсмени наносять один одному удари кулаками в спеціальних рукавичках. Рефері контролює бій, який триває від 3 до 12 раундів. Перемога привласнюється у випадку, якщо суперник збитий з ніг і не може піднятися протягом десяти секунд (нокаут) або якщо він отримав травму, яка не дозволяє продовжувати бій (технічний нокаут). Якщо після встановленої кількості раундів поєдинок не був припинений, то переможець визначається оцінками суддів.
- ItemДослідження психологічного аспекту в професійній підготовці авіаційних фахівців(Національний авіаційний університет, 2024-06-13) Орленко, Н.А.; Коротя, В.В.; Совгіря, Т.М.Психологічний аспект відіграє значну роль у професійній підготовці авіаційних фахівців. Він супроводжує авіаційного фахівця як під час навчання – проходження теоретичної та практичної частин, здачі екзаменів, так і, що найголовніше, під час самої праці.