Browsing by Author Смерічевський, Сергій Францович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 44 to 63 of 66 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2023Навчально-методичний комплекс дисципліни "Стратегічний маркетинг"Смерічевський, Сергій Францович; Борисенко, Олена Сергіївна
2021-05-13Навчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Глобальний маркетинг»Смерічевський, Сергій Францович; Казанська, Олена Олександрівна; Smerichevsky, Sergey Frantsovych; Kazanska, Elena Alexandrovna; Смеричевський, Сергей Францевич
2021-05-13Навчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Тенденції розвитку та сучасний міждисциплінарний науковий дискурс у галузі маркетингу»Смерічевський, Сергій Францович; Казанська, Олена Олександрівна
2015Особливості трансформації світового ринку авіаційних перевезеньСмерічевський, Сергій Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych; Михальченко, І.Г.; Mykhalchenko, I.H.
2020Оцінка лояльності споживачів до торгової маркиСмерічевський, Сергій Францович; Смеричевский, Сергей Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych; Шевченко, Анна Валеріївна; Шевченко, Анна Валерьевна; Shevchenko, Anna Valeriivna; Савельєв, Микита Сергійович; Савельев, Никита Сергеевич; Saveliev, Mykyta Serhiiovych
2017-04-07Развитие открытых инноваций как маркетингового фактора формирования инновационной привлекательности территориального кластераСмерічевський, Сергій Францович; Смеричевский, Сергей Францевич; Римгаиле, Ваиткиене; Колесник, М.В.
2018Ризик-менеджмент логістичної системи машинобудівних підприємств: монографіяСмерічевський, Сергій Францович; Кривов’язюк, І.В.; Кулик, Ю.М.
2015Ризик-менеджмент машинобудівних підприємств України в сучасних умовах господарюванняСмерічевський, Сергій Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych
2017Розвиток стратегічного потенціалу великих промислових підприємств як фактор забезпечення їх конкурентоспроможностіСмерічевський, Сергій Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych; Клімова, Олена Ігорівна; Klimova, Olena Ihorivna
2017-04-07Социально-ответственный маркетинг как базис современного проактивного управления предприятиемСмерічевський, Сергій Францович; Смеричевский, Сергей Францевич; Виталия, Венцкувене; Сибрук, В.Л.
2018Стратегічні аспекти маркетингу територій в умовах децентралізації управління УкраїниСмерічевський, Сергій Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych; Сібрук, Віктор Леонідович; Sibruk, Viktor Leonidovych
2010Структурні особливості розподілу інвестицій в умовах глобалізаціїСмерічевський, Сергій Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych; Клімова, Олена Ігорівна; Klimova, Olena Ihorivna
2016Сучасний підхід до управління ризиками логістичних систем машинобудівних підприємствСмерічевський, Сергій Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych
2015Сучасний інструментарій фінансової підтримки технологічної бази підприємств машинобудуванняСмерічевський, Сергій Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych
2015Теоретико-методичні засади визначення основних напрямів структурної трансформації підприємстваСмерічевський, Сергій Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych; Клімова, Олена Ігорівна; Klimova, Olena Ihorivna
2011Теоретичні аспекти державного регулювання діяльності інтегрованих корпоративних системСмерічевський, Сергій Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych; Клімова, Олена Ігорівна; Klimova, Olena Ihorivna
2013Трансформація банківського сектору України в умовах глобалізаціїСмерічевський, Сергій Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych
2018Трансформація економічних процесів в контексті глобалізаційних зрушеньСмерічевський, Сергій Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych; Полоус, О.В.; Polous, O. V.
2003Трансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”)Смерічевський, Сергій Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych
2011Удосконалення нормативно-правової бази державного регулювання інтегрованих корпоративних системСмерічевський, Сергій Францович; Клімова, Олена Ігорівна