Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43284
Title: Стратегічні аспекти маркетингу територій в умовах децентралізації управління України
Other Titles: Strategic aspects of place marketing in conditions of decentralization in Ukraine
Authors: Смерічевський, Сергій Францович
Smerichevskyi, Serhii Frantsovych
Сібрук, Віктор Леонідович
Sibruk, Viktor Leonidovych
Keywords: маркетингові дослідження
маркетинг територій
регіон
децентралізація
marketing research
territorial marketing
marketing tools
decentralization
Issue Date: 2018
Publisher: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій»
Citation: Смерічевський С.Ф., Сібрук В.Л. Стратегічні аспекти маркетингу територій в умовах децентралізації управління України //  Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка. - Одеса: Причорноморські економічні студії, 2018, Том 2 - 26, ст .55-59
Abstract: Стаття присвячена пошуку сучасних методів та інструментів маркетингу територій, спрямованих на удосконалення процесу організації і проведення маркетингових досліджень територіальних одиниць. В статті запропоновано підхід до формування інструментарію маркетингових досліджень в рамках територіального маркетингу. Розроблена модель багатофакторної оцінки інвестиційної привабливості територіальних одиниць направлена на оптимізацію процесу організації проведення маркетингових досліджень регіонів.
The article is devoted to the search for modern methods and tools of territorial marketing aimed at improving the process of organization and conduct of marketing research of territorial units. The article proposes an approach to the formation of marketing research tools within the territorial marketing. The developed model of multifactorial assessment of investment attractiveness of territorial units is oriented to optimize the process of organization of marketing research of regions.
Description: На сьогоднішній день проведення маркетингових досліджень є давно обґрунтованою і перевіреною досвідом практикою у діяльності підприємств, які працюють на сучасних ринках. Основними напрямами маркетингових досліджень як правило виступає сам ринок та його учасники, що складають мікросередовище підприємства. Так, у процесі проведення досліджень маркетологи намагаються отримати інформацію про споживачів, конкурентів, посередників, постачальників, контактні аудиторії та про саму організацію, виявити її сильні та слабкі сторони, а також ймовірні можливості та загрози. Проте, зміст і методи маркетингових досліджень можуть суттєво відрізнятися для різних підприємств в залежності від цілей та можливостей організації, територіальних особливостей, галузевого призначення продукції або послуг, видів ринків за різними ознаками, споживачів, конкурентів і значною кількістю інших факторів. Проведенню маркетингового дослідження має передувати ретельне планування цілей і задач у відповідності до особливостей організації замовника дослідження, унікальності оточуючого середовища, а також вибір методів отримання інформації і подальшого її аналізу й інтерпретації.Останнім часом особливої актуальності набуває маркетинг територій, що покликаний сприяти успішному просуванню територіальних одиниць з метою залучення інвестиційних коштів. Одним з найбільш важливих напрямів діяльності в рамках маркетингу територій є проведення досліджень, які будуть сприяти виявленню можливостей до підвищення інвестиційного потенціалу й іміджу регіону, зростанню його конкурентоспроможності. Маркетинг територій є відносно молодим напрямом і переважно використовує методи та інструменти характерні для традиційного маркетингу, що стосується також етапу досліджень. Очевидним представляється пошук сучасного інструментарію, який буде відповідати задачам маркетингу територій.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43284
ISSN: 2524-0900
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bses_2018_26(2)__13.pdf170.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.