Попередній перегляд | Дата випуску | Назва | Автор(и) |
| 2017 | VALUE-SEMANTIC ORIENTATIONS AS A FACTOR OF STUDENTS-PSYCHOLOGISTS’ BEHAVIOR FORMING | Каряка, Інна Вікторівна |
| 2003 | Вивчення образного мислення у дошкільників | Каряка, Інна Вікторівна |
| 2020-03-20 | Вплив самоставлення студентів на їхню соціально-психологічну адаптацію в умовах освітнього середовища | Доценко, Людмила Василівна; Dotsenko, Ludmila; Каряка, Інна Вікторівна; Kariaka, Inna |
| 2018-12 | ГЕНДЕРНО-ПЕРЦЕПТИВНІ ВІДМІННОСТІ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПЕРШОГО ВРАЖЕННЯ В СОЦІАЛЬНІЙ ВЗАЄМОДІЇ | Каряка, Інна Вікторівна; Фартушна, Світлана Олександрівна; Каряка, Ольга Юріївна |
| 2019-03-22 | Гендерно-перцептивні детермінанти встановлення соціальної взаємодії між людьми | Каряка, Інна Вікторівна |
| 2020 | Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів | Доценко, Людмила Василівна; Dotsenko, Ludmila; Каряка, Інна Вікторівна; Kariaka, Inna; Волошина, Ольга; Voloshyna, Olga |
| 2017-09 | Диференціальна психологія: Практикум | Каряка, Інна Вікторівна |
| 2018-03-20 | Диференціально-психологічні особливості прояву здібностей до навчання у студентів-психологів | Каряка, Інна Вікторівна |
| 2020 | Когнітивні уявлення та їх стереотипи як психологічні особливості професійного самовизначення особистості | Доценко, Людмила Василівна; Dotsenko, Ludmila; Каряка, Інна Вікторівна; Kariaka, Inna; Каряка, Ольга Юріївна; Kariaka, Olga |
| 2019-11-21 | Комунікативна компетентність як складова професійної свідомості майбутніх психологів | Доценко, Людмила Василівна; Dotsenko, Ludmila; Каряка, Інна Вікторівна; Kariaka, Inna; Уманець, А.; Umanets, А. |
| 2017-05 | КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВИПУСКНИКА ВИЩОГО ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ | Каряка, Інна Вікторівна; Доценко, Людмила Василівна |
| 2016 | Методичні рекомендації до проходження психолого-педагогічної практики для студентів напряму підготовки 6.030102 «Психологія» | Каряка, Інна Вікторівна; Доценко, Людмила Василівна |
| 2019-11 | Мотиваційно-ціннісний компонент професійної діяльності військовослужбовців | Каряка, Інна Вікторівна; Kariaka, Inna |
| 2007 | Настанови як прийом актуалізації установок у процесі розвитку музично-образного мислення старших дошкільників | Каряка, Інна Вікторівна |
| 2016-06 | ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПСИХОЛОГІЇ практикум для студентів напряму підготовки 8.1801001010 «Якість, стандартизація, сертифікація» | Каряка, Інна Вікторівна |
| 2012-03-22 | Особливості актуалізації установок в процесі мисленнєвої діяльності студентів професійної освіти | Каряка, Інна Вікторівна |
| 2017-04 | ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ | Каряка, Інна Вікторівна; Хребет, Валерій Григорович |
| 2018-02-02 | Особливості використання інтерактивних методів навчання в процесі викладання дисциплін природничого циклу | Хребет, Валерій Григорович; Khrebet, Valeriy; Каряка, Інна Вікторівна; Kariaka, Inna |
| 2015-03-19 | Особливості виявлення критеріїв творчого мислення студентів-психологів в процесі проходження психолого-педагогічної практики | Каряка, Інна Вікторівна |
| 2013-03-22 | Особливості впливу педагогічних настанов на розвиток мисленнєвої діяльності студента | Каряка, Інна Вікторівна |