Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти by Subject "аватар опосередковане середовище"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemІгрова мотивація як чинник розвитку гейм адикції(Національний авіаційний університет, 2020) Синчук, Вероніка ВолодимирівнаУ дипломній роботі розкрито поняття гейм адикції, зокрема її місце в структурі залежної поведінки, симптоми її прояву та механізми виникнення, серед яких: особистісні чинники, особливості віртуального простору гри, соціальна складова тощо. Охарактеризовано психологічну класифікацію ігор та підходи до дослідження ігрової мотивації учасників рольових онлайн ігор. Описано результати емпіричного дослідження ігрової мотивації як чинника розвитку гейм адикції. Розроблено та впроваджено психологічний тренінг зниження рівня прояву гейм адикції та перевірено його ефективність. Запропоновано практичні рекомендації психологам щодо роботи з гейм адиктами у вигляді моделі надання психологічної допомоги та профілактичного заходу у форматі бесіди. Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріали дослідження можуть бути використані викладачами ЗВО, соціальними працівниками, практичними психологами в роботі з гейм-адикцією молодді та осіб дорослого віку, а також в процесі психодіагностичної, просвітницької, профілактичної роботи і при наданні психологічної допомоги.