Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри публічного управління та адміністрування
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48041
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри публічного управління та адміністрування by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 47
- Results Per Page
- Sort Options
Item Відповідність об`єднаних територіальних громад в Україні критеріям спроможності(Національний авіаційний університет, 2021) Марценюк, Анна ПетрівнаВ сучасній світовій практиці міцний публічний інститут місцевого самоврядування вважається ознакою демократичної держави, а його розвиток – один з пріоритетних напрямків як для центрального, так і місцевого рівня влади. Однак, на його шляху постає цілий ряд проблем політичного, економічного, соціального, історичного характеру. Реформування органів місцевого самоврядування та адміністративнотериторіального устрою є досить гострим питанням для українського сьогодення. Централізована система державного управління в Україні стала причиною низки таких суттєвих проблем: високий рівень корупції; демографічна криза; недостатня інвестиційна привабливість територій; недовіра до влади; регіональна диспропорція; низька якість надання публічних послуг або повна неспроможність їх отримання тощо.Item Механізми впливу інститутів громадського суспільства на органи публічної влади(Національний авіаційний університет, 2021) Медвєдєва-Яцюк, Надія ЙосипівнаБез допомоги різних органів влади, а також спеціальних засобів зв’язку між державою та громадянами робота органів державної влади неможлива. Саме ЗМІ, один із засобів комунікації між суспільством і державою. Засоби масової інформації - це не лише (приватна) громадянська установа, а й основний канал поширення різної інформації, включаючи політику. Це соціально важливо і вимагає уваги державних установ, а також впливу на дітей. Вплив засобів масової інформації на рішення щодо управління та вплив громадськості на політику через засоби масової інформації не повністю розкритий, хоча закордонні та вітчизняні вчені вирішили проблему вивчення та аналізу форм, механізмів та перспектив. Україні потрібно реструктуризувати друковані ЗМІ не лише відкрито, а й з газет, а не з державних джерел, щоб забезпечити приватне фінансування, закликаючи журналістів висвітлювати діяльність уряду з негативним поглядом. Вплив засобів масової інформації на діяльність уряду також залежить від несправедливості та об'єктивності відомих журналістів та редакторів.Item Ефективні практики публічного управління: аналіз міжнародного досвіду в умовах реалізації реформ публічного управління(Національний авіаційний університет, 2021) Мазур, Ганна ВолодимирівнаАдміністрування як вид діяльності має таке ж саме глибоке коріння, як і суспільство, та з’явилося одночасно із появою політичної системи. Нерідко в суспільстві спостерігається помилкове ототожнення понять «адміністрування» та «управління», проте ці поняття є різними за своєю суттю. Тому, в цій дипломній роботі приділено окрему увагу етимології зазначених понять та проаналізовано публікації зарубіжних та вітчизняних авторів, які наводять власні тлумачення. Саме глибоке розуміння сутності цих понять дає можливість отримати чітке уявлення про основи побудови системи управління в державі, а також відносин між державою, суспільством і приватним сектором. Крім того, сьогодні неможливо уявити публічне адміністрування окремо від соціальної та політичної систем, що охоплюють усі гілки влади: виконавчу, законодавчу та судову. І, оскільки публічне адміністрування відіграє важливу роль у формуванні політики, то воно має розглядатися як частина політичного процесу, який повинен бути максимально ефективним з мінімальними затратами коштів та енергії. Окремо в роботі проаналізовано функції з планування, формування, спрямування, координації та контролю за урядовими органами та державними процесами, які є основою публічного адміністрування, а також зосереджено увагу на таких поняттях як «державна політика» та «публічна політика». Особливого значення розуміння вищезазначених понять та підходів до формування політики і обрання певного курсу розвитку держави набувають в процесі здійснення реформ державного управління в тій чи іншій країні. Найактуальнішим це стало для України після проголошення незалежності, коли гостро постала проблема відповідності її адміністративно-територіального устрою, успадкованого від СРСР, національним інтересам.Item Особливості формування та реалізації публічної політики(Національний авіаційний університет, 2021) Паньків, Юлія ІгорівнаОcобливicтю cучаcних полiтичних процеciв є cуттєве зроcтання вимог, якi cуcпiльcтво виcуває полiтичнiй cиcтемi, що cпонукає державу перекладати деякi функцiї на iнших, недержавних, акторiв, якi вcе активнiше включаютьcя в процеcи формування та вироблення полiтики, cпрямованої на забезпечення cуcпiльних iнтереciв i завдань. Певною особливістю публiчної полiтики в cиcтемi управлiнcьких cуcпiльних вiдноcин є те, що вона являється iнcтрументом регулювання cтоcункiв мiж членами cуcпiльcтва, враховуючи їх рiзноманiтнicть. Необхiднicть розгляду публiчної полiтики в теоретико-методологiчному та практичному вимiрах зумовлено низкою причин, пов’язаних із змiною cтану якоcтi та функцiональних можливоcтей cучаcних полiтичних iнcтитутiв в умовах глобалiзованого полiтичного проcтору, якi вплинули на перетворення полiтико управлiнcьких механiзмiв в державних cиcтемах i поcприяли відновленню практик взаємодiї публiчних акторiв в полi полiтики як у cвiтовому маcштабi, так i на нацiональному рiвнi. Глобальнi тенденцiї вiдобразилиcя на cуб’єктноcтi публiчних акторiв в рiзних типах cиcтем, уcкладнивши процеc формування публiчної полiтики та виокремивши нацiональнi моделi цього багатоcкладового явища, що мають унiкальнi оcобливоcтi, проблеми й результативнicть. Питанням cутi публiчної полiтики та її змінам приcвячено багато робiт зарубiжних та вiтчизняних науковцiв. Проте, незважаючи на доcить значну кiлькicть праць, питання формування публiчної полiтики в Українi є недоcтатньо розробленим. Варто зазначити, що публiчна полiтика – це оcобливий вид комунiкацiї, який не є cферою боротьби за завоювання влади. На думку науковцiв, публiчну полiтику cлiд розглядати як низку поcлiдовних рiшень i дiй, прийнятих рiзноманітними публiчними оcобами, iнcтитуцiйна належнicть та iнтереcи яких несхожі, з метою розв’язання проблеми, полiтично визначеної, як колективна чи cуcпiльна.Item Антикорупційна політика в Україні(Національний авіаційний університет, 2021) Савченко, Олена ВолодимирівнаВ Україні протягом усіх років незалежності продовжується розробка та реалізація державної політики проти корупції, включаючи прийняття антикорупційних законів, ідеологій та політики. , а також прийняття державних програм щодо їх реалізації. Однак щороку рівень корупції в українському суспільстві лише зростає, і Україна залишається на низькому рівні на міжнародній арені з точки зору корупції. З огляду на це, існує потреба у вивченні питань державної політики та боротьби з корупцією. Під час перетворення світу на постіндустріальне суспільство корупція більше не зводиться до підкупу дітей. Стійкий розвиток країни нерозривно пов’язаний із утвердженням економіки знань, а також створенням умов для широкої інтеграції дизайну та інформаційних технологій та мереж у всі сфери життя. суспільства. Знання та інформація як ключові елементи виробництва дають підстави розглядати корупцію як послугу, яку корумповані посадові особи надають на основі використання інформаційних засобів, доступу, який вони отримують під час своїх службових обов'язків. Корупційні мережі поширюються в системі публічної влади. Учасники цієї мережі виконують функції державних ресурсів для отримання особистої вигоди. Водночас саме технологічний прогрес постіндустріального суспільства збільшує можливості для вдосконалення державної політики та боротьби з корупцією.Item Механізми публічної політики протидії бідності в Україні(Національний авіаційний університет, 2021) Степаненко, Надія ГригорівнаНа початку третього тисячоліття проблема подолання бідності розглядається світовим співтовариством як ключова у соціально-економічній політиці будь-якої держави, де зазначене явище має істотне поширення. На відміну від більшості бідного населення в інших країнах світу, бідні в Україні та інших країнах, що знаходяться в перехідному економікополітичному стані, як правило, мають достатньо високу професійно-освітню підготовку,і саме тому навчаючись вони мали великі сподівання щодо гарантій зайнятості, а по досягненню пенсійного віку вони очікували від держави регулярної виплати цілком достатньої пенсії та істотних пільг. Виходячи з ситуації, що виникла, актуальності набуває наукові дослідження щодо вивчення нових шляхів та механізмів політики протидії бідностіItem Антикорупційна політика в системі публічного управління суспільним розвитком(Національний авіаційний університет, 2021) Сьоміна, Наталія АнатоліївнаДосліджується корупція в системі публічного управління. Розглядаються методологічні основи та практичні аспекти запобігання та протидії корупційним проявам у системі публічної влади сучасної України. Особливості утворення і розвитку національної антикорупційної діяльності характеризуються. Опиняється це в розвитку антикорупційної діяльності в Україні, важливе завдання - визначити, що стратегія, тактика і специфіка зважена антикорупційної діяльності. Основу національної політики анти-корупції визначає удосконалення законодавства анти-корупції, поширення громадського негативного відношення до корупції, причини для його появи і поширення. Встановлено, що ефективність національної політики, щоб запобігти і бойова корупція в Україні, на додаток до наявності відповідає політичний буде, вимагає належного законодавства, утворення ефективної системи уряду, гарантуючи належну координацію політики анти-корупції, попереджувальний зважений, щоб запобігти корупції і здолати вони.Item Адміністративні послуги, як об’єкт державного управління(Національний авіаційний університет, 2021) Мілетич, Ольга ОлегівнаІнститут адміністративних послуг є відносно новим у сучасній Україні. Доктрина адміністративних послуг передбачає насамперед концепцію служіння держави (влади) суспільству (людині). Тому, термін «послуги» в зазначеному контексті слід розуміти, як діяльність для задоволення потреб осіб, що здійснюється за зверненням цих осіб до компетентних органів держави. Адміністративні послуги як об’єкт державного управління являють собою систему підпорядковану владній волі суб’єкта управління.Item Нормативно-правове забезпечення протидії корупції в Україні(Національний авіаційний університет, 2021) Петровська, Анастасія ОлегівнаВ умовах сталого розвитку країни рівень корупції в українському суспільстві зростає, і , як відомо, Україна незмінно займає невигідні позиції у світових рейтингах. Проблема корупції стала однією з найнагальніших тем, що непокоять суспільство й перешкоджають економічному розвитку країни. Тому створення ефективної системи протидії цьому явищу визнано одним із ключових пріоритетів в Україні. Саме тому, тема дипломної роботи «Нормативно-правове забезпечення протидії корупції в Україні» є досить актуальною. Все більшого значення набуває визначення та обґрунтування теоретико-правових засад, щодо організації протидії корупції в Україні.Item Механізми державної податкової політики та їх вплив на розвиток середнього класу(Національний авіаційний університет, 2021) Мірутенко, Ольга ОлександрівнаСьогодні податкова політика – найефективніший інструмент впливу держави на формування доходів населення, суспільне виробництво, його динаміку і структуру. Саме податки стимулюють науково технічний прогрес , вихід вітчизняного товаровиробника на світовий ринок високотехнологічної продукції , надають соціальні гарантії населенню, а також забезпечують соціальну справедливість між усіма членами суспільства, які отримують доходи. На сьогодні розбудова податкової системи є продуктом не тільки суто економічних поглядів, але й результатом певного компромісу між суспільством, політичними партіями та іншими суб’єктами законодавчого процесу. Податкові дії держави дозволяють їй не лише забезпечувати своє функціонування , а й використовувати свої ресурси та інструменти впливу для досягнення цілей суспільного розвитку. Актуальним залишається пошук рівноваги між тягарем та вигодами оподаткування, між примусом та свідомим вибором оплати державної діяльності, а тому поведінка платника прямо залежатиме від рівня соціального добробуту суспільства і можливостей реалізації потреб індивіда.Item Цифрові технології як механізм управління людськими ресурсами(Національний авіаційний університет, 2021) Рєзванов, Артур ВладиславовичНа сьогодні проблема ефективного управління є однією з основних в будь-якій організації. Починаючи з найму на роботу і до моменту розривання трудових відносин керівники структурних підрозділів повинні постійно аналізувати рівень своїх підлеглих та їх роль в роботі організації. Проблема полягає в тому, що при встановленні організаційно економічних, соціально-психологічних і правових відносин суб’єкта й об’єкта управління є безліч можливих варіантів розвитку даних взаємовідносин, які можуть звести нанівець всі зусилля організації у досягненні загальної мети. В основі цих відносин лежать принципи, методи і форми впливу на інтереси, поведінку і діяльність працівників із метою максимального використання їх. І одним з методів даного впливу є всеохоплюючий контроль виконання доручень, який дозволяє не тільки мати уявлення про проміжні стани виробничих і організаційних процесів, але і будувати ефективне використання людських ресурсів за рахунок їх перерозподілуItem Механізми реалізації державної екологічної політики в Україні(Національний авіаційний університет, 2021) Ніколаєв, Кирило ДмитровичЕкологічні проблеми України спричинені, передусім, кризовими явищами в економіці України – використанням ресурсомістких та енергоємних технологій, використанням зношеного обладання, очисних споруд, механізмів, нерозвинутістю ринку екологічних послуг, надмірним забрудненням поверхневих і підземних вод, повітря і земель, спричиненого екстенсивним господарюванням. До економічних чинників додаються і соціально-правові – низький рівень екологічної свідомості суспільства, висока латентність екологічних злочинів, незначні адміністративні санкції за деякі екологічні правопорушення. У ситуації постійного погіршення стану навколишнього природного середовища і поглиблення екологічної кризи значення збереження природоохоронних територій і, зокрема, земель природоохоронного призначення як їхньої складової, підвищується. Держава має активно впливати на збереження особливо цінних природних територій – земель природоохоронного призначення та сприяти подальшому їх розвитку. Природоохоронні території мають стати одним із пріоритетів державної екологічної політики, який через збереження унікальних природних комплексів дасть змогу підтримувати екологічний баланс країни, що, у свою чергу, забезпечить виконання конституційної вимоги про безпечне для життя і здоров’я довкілля.Item Тенденції інноваційного розвитку публічного управління в країнах Європи(Національний авіаційний університет, 2021) Пасічник, Ганна ОлегівнаОсновною тенденцією змін управління на державній службі в європейських країнах стало перенесення управлінських методів і технологій з комерційної сфери в державну. Підходи та технології управління, відпрацьовані в комерційних структурах, впроваджуються в практику управління державних організацій: авторитарне управління змінює менеджмент участі, монополію з надання послуг змінює змагання, конкуренція з надання послуг, механізм бюрократії перетворюються на механізм ринку і т.д. У державних організаціях нового типу змінюється роль керівника лідера, який допомагає співробітникам самостійно виробляти нові підходи, удосконалювати прийоми і методи виконуваної роботи, перетворювати колектив в єдину монолітну команду, здійснювати налаштування цієї команди і здійснювати особистий позитивний вплив на вирішення спільних завдань. У процесі становлення нової моделі управління змінюється і роль персоналу. Інвестиції в людський капітал є настільки ж важливими, як і інвестиції в основні фонди. Обов'язковим стає безперервне навчання державних службовців. Перехід управління на державній службі від традиційної бюрократичної моделі до нової моделі управління, орієнтованої на пошук ефективного вирішення проблем, характеризується більшою орієнтацією на цілі і місію на відміну від орієнтації на правила і процедури. Практика формування місії (чітко виражена причина існування організації на ринку, яка деталізує статус фірми і забезпечує напрям і орієнтири для визначення цілей і стратегій на різних організаційних рівнях) поступово зміцнюється в державній службі. У практику державної служби впроваджуються методи кількісної оцінки результатів, зокрема оцінки ефективності (співвідношення результатів до витрат), результативності (співвідношення фактичного результату до планованого) і економії (співвідношення планованих витрат до фактичних).Item Лідерські компетентності публічних службовців(Національний авіаційний університет, 2021) Савицька, Тетяна МиколаївнаОсновні висновки роботи: з’ясовано, що лідерство є відповіддю на сучасний ритм життя, постійні динамічні зміни в усіх сферах публічної служби; розглянуто розвиток лідерства в нашій державі та за кордоном, так як кожна країна визначає свій підхід до розвитку спроможності лідерів; проаналізувано підходи до формування знань, умінь та навичок лідерів публічної сфери, які необхідні їм для того, аби вони могли очолювати реформи, скеровувати та підтримувати їх впровадження, а також ухвалювати правильні рішення в складних ситуаціях; визначено та проаналізовано такі групи компетенцій лідерства, як орієнтація на результат, аналітичне мислення, управління людськими ресурсами та ефективна 6 комунікація; з’ясовано ризики, які виникають під час підготовки працівників публічної служби, аби покращити рівень професійної компетентності кадрів; Результати дипломної роботи рекомендується використовувати під час проведення наукових досліджень та в практичній діяльності фахівців з публічного управління та адміністрування.Item Формування організаційної культури як інструменту управління(Національний авіаційний університет, 2021) Ніконенко, Людмила ВалеріївнаСучасний світовий рівень менеджменту передбачає, що об’єктом управлінської діяльності у будь-якій сфері є, поряд з процесами та людьми, організаційні культури різних типів. Вважається, що оволодіння інноваційними управлінськими (кадровими) технологіями неможливе без опанування засад організаційно-культурного підходу, який дає комплексне розуміння процесів еволюції та функціонування організації з урахуванням глибинних механізмів поведінки людей в багатофункціональних та динамічних контекстах. Сучасні керівники в сферах бізнесу та виробництва розглядають культуру своєї організації як могутній стратегічний інструмент, який дозволяє орієнтувати своїх співробітників на загально організаційні цілі, мобілізовувати їх ініціативу та поліпшувати їх взаємовідносини. Вони прагнуть створити таку організаційну культуру, яку б розуміли і підтримували усі співробітники. Так історично склалося, що такий потужний важіль в управлінні персоналом як організаційна культура до цього часу в сфері державної служби України як соціального та державно-правового інституту не знайшов відповідної уваги науковців і використання на практиці. Пояснення такого факту міститься у всім відомих особливостях управління персоналом у сфері державної служби, а саме: воно відбувається в межах єдиної системи влади та державного управління на основі єдиних правових, організаційних та функціональних принципів. До того ж управління персоналом суворо регламентовано законами, нормативно правовими актами, бюджетом і абсолютно соціально обумовлено. Наявність цих факторів, безумовно, не сприяє будь-яким ініціативам стосовно глибокого вивчення та належного використання в сфері державної служби такого феномену як організаційна культура. Разом з тим, існує наукова думка, що “державна служба як суспільне явище є своєрідною формою відображення суспільних зв’язків і відносин, показником міри гуманності, людяності чинних у суспільстві порядків, тобто є явищем, яке віддзеркалює стан дотримання загальнолюдських цінностей в суспільстві та державіItem Етика публічного службовця як засіб запобігання та протидії корупції(Національний авіаційний університет, 2021) Скиданенко, Наталія ЛеонідівнаРівень довіри до державних установ, турбота державного управління про створення демократичної держави, реалізація гуманітарних принципів, соціальна справедливість, прозорість та права людини щодо цінностей державного управління. Етика державних службовців має сильну тенденцію боротьби з корупцією. Етика державних службовців, здається, є одним із засобів боротьби з корупцією. Корупція (від лат. Корупція-хабарництво) - Чиновники зловживають службовим становищем для власної вигоди, що завдає шкоди інтересам країни та суспільства. Зазвичай корупція супроводжує протиправну поведінку. Корупція розуміється як підкуп, зрадницький, підкуп державних службовців, політиків та громадських діячів, державних чиновників та вищих посадових осіб. Для боротьби з цим явищем в державному управлінні мають бути застосовані різноманітні заходи, серед яких не останнє місце займають етичні протидії корупції. Однак етика державних службовців зосереджується не лише на боротьбі з корупцією, але також вимагає будь-якого аспекту, що впливає на професійне життя державних службовців. Важливими аспектами етичного життя професійних організацій, що враховують етику державних службовців, є: професійні організації та ставлення кожного експерта до всього суспільства та їх інтересів; визначають моральну якість представницької особистості державного службовця, що забезпечить найкраще виконання їх професійних обов'язків; Професіоналізм - це моральна якість державних службовців; усвідомлення деталей моральних відносин між державними службовцями та громадянами, що є безпосереднім об’єктом їх професійної діяльності; розкриття сутності відносин у професійній групі державного управління та висловлення конкретної етики цих відносин; визначення державного адміністративного персоналу Характеристика, цілі, завдання та методи навчання професійної етикиItem Імідж та його значення в діяльності публічного службовця(Національний авіаційний університет, 2021) Назарчук, Вікторія ВалеріївнаВажливим аспектом загального сприйняття та оцінки публічного службовця є враження, яке він справляє, тобто його імідж. Незалежно від бажань самого публічного службовця, імідж — об'єктивний фактор, що відіграє значну роль в оцінці будь-якого соціального явища чи процесу. Труднощі аналізу процесу формування образу публічних службовців і шляхів, методів, механізмів створення іміджу влади як певної форми знання про державно-політичну реальність, публічну службу значною мірою обумовлені тим, що ці поняття існують здебільшого в уявленні громадян, літературі, засобах масової інформації та мистецтв, а в працях теорії публічного управління лише імпліцитно – у висловлюваннях, виступах окремих політиків, аналітиків і самих державних службовців. При цьому досить часто аналізується не тільки сам образ публічного службовця, як уявлення тих чи інших осіб про стан організації публічної влади, публічної служби та результативність системи публічного управління. За такого підходу має місце інституціонально-інтегративний характер оцінки. Водночас імідж публічного службовця досі не є предметом дослідження спеціалістів у галузі соціальної та управлінської психології, теорії організації і загалом методології менеджменту та інших дисциплін, пов’язаних з дослідженням людської діяльності та міжлюдських відносин. Але в процесі визначення шляхів і методів побудови громадянського суспільства і правової держави слід розуміти, що це поняття є важливим засобом побудови зворотного зв’язку в системі державного управління, який дозволяє своєчасно і ефективно здійснювати корекції іміджу влади в різних сферах його вияву і впливу на відносини між державою і суспільством.Item Реалізація концепції децентралізації влади в Запорізькій області(Національний авіаційний університет, 2021) Павлов, Кирило ДмитровичСучасні умови розвитку нашої країни доводять, що Україна потребує суттєвих змін, які повинні бути спрямовані на створення відкритої політичної системи та розвиток громадянського суспільства. Елементом такої реформи є політика децентралізації державного управління. Децентралізація державного управління як складова державної політики регіонального розвитку є однією з визначальних у порядку денному реформ в Україні. Вона створила підґрунтя для укорінення кардинальних інституційних перетворень, підвищення якості життя громадян і має велике значення для продовження секторальних реформ. Завдяки створенню нової системи розподілу владних повноважень між центральними та місцевими органами влади в Україні сьогодні фактично формується нова система відносин між різними гілками влади. Децентралізація – це процес передачі повноважень, прав та бюджетних надходжень від органів державної влади до органів місцевого самоврядування. Політика децентралізації влади в Україні, фактично визначає відмову від влади зосередженої в руках держави, забезпечення спроможності місцевого самоврядування та побудову найбільш ефективної системи територіальної організації влади в Україні, впровадження у повній мірі положень Європейської хартії місцевого самоврядування та фінансової самодостатності місцевого самоврядування. Адже, ще у вересні 1997 року Верховна Рада України підтвердила Європейську хартію місцевого самоврядування, визнавши схильність та відданість європейським стандартам управління.Item Формування та реалізація кадрової політики в органах публічної влади:вітчизняний та зарубіжний досвід(Національний авіаційний університет, 2021) Радкевич, Вікторія ПавлівнаЗ набуттям незалежності перед Україною постали складні та стратегічно важливі завдання щодо проведення комплексу реформ у різних сферах суспільно-політичного життя. Питання реформування та модернізації країни є на сьогодні одним із стратегічних пріоритетів української влади. Сучасний розвиток України як заможної, міцної європейської держави неможливий без проведення реальних реформ, у тому числі й адміністративних. Однією з важливих складових розвитку держави є кадрове забезпечення реформ, активізація і професіоналізм державних службовців, нарощування та конструктивне використання кадрового потенціалу. У рамках проведення адміністративної реформи було розроблено низку документів, які стосуються певних аспектів державної кадрової політики, більшість із яких має практичне спрямування. Серед основних потрібно виділити Стратегію державної кадрової політики на 2012–2020 рр. як найбільш актуальний для сучасного етапу розвитку України документ, а також такі законодавчо-правові акти, як закони України «Про державну службу» та «Про службу в органах місцевого самоврядування» тощо. Стратегією державної кадрової політики України визначено основні напрями кадрових реформ в усіх сферах суспільного життя, вагоме місце серед яких відводиться сфері державного управління, оскільки від професіоналізму кадрового потенціалу державного управління залежить конкурентоспроможність держави і сталий соціально-економічний розвиток. Ефективність державного та муніципального управління залежить від їх людського ресурсного забезпечення, що потребує відповідної роботи з кадрами, яка являє собою планований і контролюючий процес, спрямований на підвищення кваліфікаційного рівня державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування.Item Механізми публічного управління: принципи формування та модернізації(Національний авіаційний університет, 2021-01) Крижевський, Євгеній ЄвгенійовичУправління країною як соціально-економічною системою зумовлює залучення до процесу ухвалення управлінських рішень представників усього громадянського суспільства. Таке управління спирається на архетипи демократії й на рівні держави набуває рис публічності. Безперечно, публічне управління не може не розвиватися, якщо не спирається на архетипи демократії, які, власне, і стимулюють процеси суспільної трансформації, транспарентність представницької влади, її відповідність демократичному управлінню. Усе це не може не забезпечувати ефективність регіонального управління, його, так би мовити, природного характеру. Сьогодні в Україні відбувається процес становлення децентралізованої системи управління, що посилює необхідність осмислення специфічних функцій регіональних та місцевих органів управління й особливостей їх взаємодії задля подальшого розвитку держави на засадах демократії з використанням прогресивних методів і технологій управління. У сучасній науці про управління, зокрема в теорії та методології державного управління, є ряд невирішених проблем. Слід зазначити, що з одного боку, існує недолік досліджень фундаментальних проблем державного управління у взаємозв'язку цілей, завдань і напрямів публічного управління, з іншого боку, не активно різнобічно досліджується службова професійна діяльність державних службовців. Таким чином, не досліджується в системі поділу праці новий тип професійної діяльності, що має свій особливий предмет професійної діяльності та специфіки. Таким чином, це все механізми публічного управління. В Україні далеко не перший рік ведуться розмови про необхідність модернізації публічного управління на всіх його рівнях, щоб створити успішну, на кшталт розвиненим європейським країнам, модель публічного управління. Дана проблематика входить до кола наукових інтересів багатьох вітчизняних фахівців, в числі яких: О. Амосов, Н. Гавкалова, О. Базарна, О.Пухкал, І.Тютюнник, А. Мельник, В. Загорський та інші. Тож, питання, що порушують автори дослідження, є актуальними сьогодні – у часи нинішніх цивілізаційних зрушень та потребують подальшого вивчення.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »