Кафедра авіаційної англійскої мови
Permanent URI for this community
News
Відповідальна за розділ: старший лаборант кафедри авіаційної англійскої мови Лисенко Світлана Анатоліївна. E-mail: svitlana.lysenko@nau.edu.ua
Browse
Browsing Кафедра авіаційної англійскої мови by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 219
Results Per Page
Sort Options
- ItemThe phenomenon of saving the folklore component when translating of fairy tales(2006) Харламова, Тетяна ІванівнаThere is a problem of folklore components reproduction of original text when translating of folk works which conform to the social psychology of nation. As a part of nation culture they express its point of view, mentality and art tastes. That’s why the folklore is very important in these works and the translator shouldn’t despise it. Especially it relates to the folk fairy tale, where is intersection of different culture and worlds.
- ItemЗапитання, як вид діалогічних єдностей при веденні дискусії(2007) Харламова, Тетяна ІванівнаЗапитання – це головний інструмент керівника дискусії. Вони стимулюють процес колективного пошуку відкриттів, а тому заслуговують на якнайпильнішу увагу. Завдання керівника дискусії полягає не в тому, щоб він знав усі відповіді, а в тому, щоб умів запускати процес продуктивної дослідницької діяльності студентів.
- ItemЛингвострановедческое значение невербальных языков народов мира(2007) Харламова, Тетяна ІванівнаВ процессе преподавания иностранных языков должна быть обеспечена способность незатрудненно участвовать в коммуникации, из преподавания не могут быть исключены и невербальные способы передачи информации. Невербальные языки интересны по причине, что они, как правило, имеют устойчивые вербальные описания, составляющие разветвлённый и обширный пласт языка
- ItemМодели коммуникативного акта речевой деятельности(2008) Харламова, Тетяна ІванівнаЯзык и речь являются основным средством общения, орудием интеллектуальной и духовной деятельности и важнейшим условием развития как всего человечества, так и каждого индивида. Язык и речь неразрывно связаны между собой. Их существование и развитие невозможно друг без друга. Там, где появляется язык, возникает и речь. Если не осуществляется речь - исчезает и язык. Философ Ойген Розеншток-Хюсси провозгласивший тождество ‘грамматики языка и грамматики общества’, считавший каждое высказывание политическим актом, видел в языке, в общении путь к миру в обществе: “Эта миротворческая миссия языка держится на его способности связывать воедино свободных и независимых людей”.
- ItemСопоставительный анализ звуков-заполнителей пауз хезитации, как выразителей чувствований, в русском и английском языках.(2008) Харламова, Тетяна ІванівнаТемой исследования является характеристика звуков-заполнителей, используемые в английском и русских языках. Автор вводит следующие ключевые словосочетания: звуки-заполнители, трудновоспринимаемая речь, легковоспринимаемая речь, паузы хезитации.
- ItemЗнакова теорія в семіотиці комунікації(2008) Харламова, Тетяна ІванівнаПроблема співвідношення слова і речі, слова і змісту, мовного знаку і його значення викликала і викликає безліч суперечок і дискусій. Питання про звучання та значення слова – головне питання комунікативної теорії, яке розкривається в даній статті.
- ItemПсихолингвистический аспект воспроизведения и передачи сообщения при речевой коммуникации(2009) Харламова, Тетяна ІванівнаТемою дослідження є процес творення,сприйняття і передачі повідомлення під час мовленнєвої комунікації. Автор описує механізм творення мовленнєвого висловлювання. Не може бути сумніву,що мовленнєва комунікація є складним психолінгвістичним процесом. Мовна знакова система не є єдиною, завдяки якій відбувається розуміння тексту, переданого від одного мовця іншому.
- ItemРечевой этикет приветствия современных американцев(2009) Харламова, Тетяна ІванівнаПоскольку этикетные правила являются одной из форм взаимодействия между людьми и могут быть различными как в малых социальных группах, так и в нациях, культурах, то знание этих правил имеет особое значение для взаимного понимания при общении личностей, выросших в условиях различных культур. Одна из сторон обучения правилам повседневного поведения – обучения «речи в культуре», речевому этикету, это особенно важно, в частности, при обучении иностранному языку как средству общения.
- ItemВідтворення фольклорних компонентів при перекладі народних казок(2010) Харламова Тетяна ІванівнаОб’єктом дослідження є відмінності національного колориту між українськими та англійськими казками, можливість адекватного та неадекватного перекладів.
- ItemУКРАЇНСЬКА ЕТНІЧНА ГРУПА В УМОВАХ БАГАТОКУЛЬТУРНОСТІ КАНАДИ(2010-10) Зелінська, Наталія СергіївнаАнотація Стаття присвячена місцю української етнічної групи серед інших общин сучасної багатомовної Канади. Розглядається проблема збереження, розвитку та передачі української мови як спадщинної наступним поколінням іммігрантів з часів першого поселення українців у Канаді та до сучасності. Проаналізовано причини, через які володіння спадщинною мовою не є тотожним національній самоїдентифікації.
- ItemФормування готовності майбутніх авіаційних диспетчерів до ведення радіообміну англійською мовою(2011) Васюкович, Оксана МиколаївнаРозглянуто питання радіообміну англійською мовою майбутніми авіаційними диспетчерами. Досліджено радіообмін як обов язкову умову підготовки майбутнього спеціаліста.
- ItemКласифікація педагогічних умов у формуванні професійної компетентності(2011) Васюкович, Оксана МиколаївнаСучасний ринок праці потребує кваліфікованих конкурентоспроможних фахівців технічного профілю ( авіадиспетчерів ), у яких рівень інтелектуалізації праці є досить високим. Зазначене вимагає організації відповідної освіти, яка б інтегрувала високий рівень теоретичної та практичної підготовки кваліфікованого робітника, здатного до використання новітніх технологій виробництва в умовах інноваційності, варіативності та модернізації .
- ItemAviation english test development(2011) Петращук Олена ПетрівнаThe article highlights the English language test development for the purposes of English language proficiency assessment against the ICAO Rating scale. The procedure of the test construction is described on the example of the Test of English for Aviation Personnel developed in 2007 in Ukraine.
- ItemСистемний підхід до професійної підготовки авіаційних диспетчерів(2011) Васюкович, Оксана МиколаївнаРозглянуто питання системного підходу до професійної підготовки авіаційних диспетчерів. Досліджено системність як обов` язкову умову підготовки спеціаліста.
- ItemРоль педагогічної компетенції диспетчера-інструктора у процесі тренажерної підготовки фахівців УПР(2011) Петращук, Олена Петрівна; Немлій, Людмила СергіївнаРоль та необхідність формування у диспетчера-інструктора педагогічної компетенції як складової його загальної професійної компетентності з метою забезпечення якісної підготовки фахівців УПР на диспетчерському тренажері.
- ItemКомунікативні уміння диспетчера-інструктора СПР як засіб практичної підготовки стажерів на тринажерному комплексі(2011-03) Немлій, Людмила СергіївнаДиспетчер-інструктор СПР провідна фігура яка здійснює стажування майбутніх диспетчерів безпосередньо на виробництві, готуючи їх до самостійної роботи. Професійна діяльність диспетчерів-інструкторів СПР вимагає від них компетентності як спеціально професійної так і педагогічної, від їх рівня залежить рівень підготовки диспетчера до якісного виконання завдань із забезпечення безпечного обслуговування повітряного руху. Для здійснення навчально-виховного процесу диспетчеру-інструктору СПР необхідно володіти комунікативними уміннями, як засобом зв’язку, доступності викладу інформації, передачі досвіду і знань стажерам. Комунікативні вміння є важливим компонентом професійної компетентності, що визначає здатність до ефективного спілкування в контексті професійної діяльності.
- ItemPROFESSIONAL COMPETENCY OF AN AVIATION ENGINEER AS A COMPONENT OF THE TRAINING(2012) Харламова, Тетяна ІванівнаThe article is devoted to the definition and notion of professional competency and its role in competence formation of an aviation engineer. It refers to engineer’s competences that must be upgraded upon training to his performance.
- ItemПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ДИСПЕТЧЕРА-ІНСТРУКТОРА УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ(2012) Немлій, Людмила СергіївнаВ статті розглянуто педагогічні технології навчання які сприяють формуванню педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів управління повітряного руху.
- ItemПрограмовані засоби навчання як передумова вдосконалення професійної підготовки майбутніх інженерів з безпеки руху(2012) Харламова, Тетяна ІванівнаCучасну професійну підготовку майбутніх інженерів з безпеки руху (БР) неможливо уявити без використання у навчальному процесі засобів навчання. Вони відіграють в підготовці фахівців ту ж саму роль, що й знаряддя праці в будь-якому виробничому процесі. Від раціональної організації їх застосування в значній мірі залежить ефективність та результат навчання.