Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9279
Назва: Системне моделювання навчально-виховного процесу у ВНЗ в умовах особистісно-розвивального навчання на основі інтегративних курсів
Ключові слова: навчально-виховний процес
вищий навчальний заклад
особистісно-розвивальне навчання
інтегративний курс
системне моделювання
підготовка фахівців
Національний авіаційний університет
Кременчуцький льотний коледж
Дата публікації: 2009
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Вперше обгрунтовано нові стандарти організації навчання для формування освітнього простору студента як зони особистісного розвитку з домінуванням діяльнісного аспекту засво- єння змісту; конкретизовано теоретичні основи створення інтегративних модульних програм; розроблено методичну документацію для формування та впровадження інтегративних навчаль- них курсів; запропоновано до використання комунікативні методи і форми навчання, які є ха- рактерними для європейської зони освіти. Використання результатів дослідження сприятиме системності отримання знань, глибині та якості засвоєння навчального матеріалу; встановлен- ню зворотного зв’язку на визначених етапах навчання; підвищенню мотивації учасників навча- льно-виховного процесу та відповідальності студентів за результати навчальної діяльності; ма- ксимальному забезпеченню потреб особи у виборі освітнього рівня та кваліфікації; підвищенню рівня адаптації особи до зміни вимог ринку праці, формуванню творчих здібностей студентів. Інтеграція навчальних дисциплін сприятиме також зменшенню кількості навчальних курсів за рахунок збільшення об’єму кредитів у кожній дисципліні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9279
Розташовується у зібраннях:Наукові тематики НАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf171.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.