Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9279
Название: Системне моделювання навчально-виховного процесу у ВНЗ в умовах особистісно-розвивального навчання на основі інтегративних курсів
Ключевые слова: навчально-виховний процес
вищий навчальний заклад
особистісно-розвивальне навчання
інтегративний курс
системне моделювання
підготовка фахівців
Національний авіаційний університет
Кременчуцький льотний коледж
Дата публикации: 2009
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Вперше обгрунтовано нові стандарти організації навчання для формування освітнього простору студента як зони особистісного розвитку з домінуванням діяльнісного аспекту засво- єння змісту; конкретизовано теоретичні основи створення інтегративних модульних програм; розроблено методичну документацію для формування та впровадження інтегративних навчаль- них курсів; запропоновано до використання комунікативні методи і форми навчання, які є ха- рактерними для європейської зони освіти. Використання результатів дослідження сприятиме системності отримання знань, глибині та якості засвоєння навчального матеріалу; встановлен- ню зворотного зв’язку на визначених етапах навчання; підвищенню мотивації учасників навча- льно-виховного процесу та відповідальності студентів за результати навчальної діяльності; ма- ксимальному забезпеченню потреб особи у виборі освітнього рівня та кваліфікації; підвищенню рівня адаптації особи до зміни вимог ринку праці, формуванню творчих здібностей студентів. Інтеграція навчальних дисциплін сприятиме також зменшенню кількості навчальних курсів за рахунок збільшення об’єму кредитів у кожній дисципліні.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9279
Располагается в коллекциях:Наукові тематики НАУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.pdf171.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.