Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9279
Название: | Системне моделювання навчально-виховного процесу у ВНЗ в умовах особистісно-розвивального навчання на основі інтегративних курсів |
Ключевые слова: | навчально-виховний процес вищий навчальний заклад особистісно-розвивальне навчання інтегративний курс системне моделювання підготовка фахівців Національний авіаційний університет Кременчуцький льотний коледж |
Дата публикации: | 2009 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Краткий осмотр (реферат): | Вперше обгрунтовано нові стандарти організації навчання для формування освітнього простору студента як зони особистісного розвитку з домінуванням діяльнісного аспекту засво- єння змісту; конкретизовано теоретичні основи створення інтегративних модульних програм; розроблено методичну документацію для формування та впровадження інтегративних навчаль- них курсів; запропоновано до використання комунікативні методи і форми навчання, які є ха- рактерними для європейської зони освіти. Використання результатів дослідження сприятиме системності отримання знань, глибині та якості засвоєння навчального матеріалу; встановлен- ню зворотного зв’язку на визначених етапах навчання; підвищенню мотивації учасників навча- льно-виховного процесу та відповідальності студентів за результати навчальної діяльності; ма- ксимальному забезпеченню потреб особи у виборі освітнього рівня та кваліфікації; підвищенню рівня адаптації особи до зміни вимог ринку праці, формуванню творчих здібностей студентів. Інтеграція навчальних дисциплін сприятиме також зменшенню кількості навчальних курсів за рахунок збільшення об’єму кредитів у кожній дисципліні. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9279 |
Располагается в коллекциях: | Наукові тематики НАУ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | 171.16 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.