Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9279
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2014-07-22T09:32:21Z | - |
dc.date.available | 2014-07-22T09:32:21Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9279 | - |
dc.description.abstract | Вперше обгрунтовано нові стандарти організації навчання для формування освітнього простору студента як зони особистісного розвитку з домінуванням діяльнісного аспекту засво- єння змісту; конкретизовано теоретичні основи створення інтегративних модульних програм; розроблено методичну документацію для формування та впровадження інтегративних навчаль- них курсів; запропоновано до використання комунікативні методи і форми навчання, які є ха- рактерними для європейської зони освіти. Використання результатів дослідження сприятиме системності отримання знань, глибині та якості засвоєння навчального матеріалу; встановлен- ню зворотного зв’язку на визначених етапах навчання; підвищенню мотивації учасників навча- льно-виховного процесу та відповідальності студентів за результати навчальної діяльності; ма- ксимальному забезпеченню потреб особи у виборі освітнього рівня та кваліфікації; підвищенню рівня адаптації особи до зміни вимог ринку праці, формуванню творчих здібностей студентів. Інтеграція навчальних дисциплін сприятиме також зменшенню кількості навчальних курсів за рахунок збільшення об’єму кредитів у кожній дисципліні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk_UA |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | особистісно-розвивальне навчання | uk_UA |
dc.subject | інтегративний курс | uk_UA |
dc.subject | системне моделювання | uk_UA |
dc.subject | підготовка фахівців | uk_UA |
dc.subject | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | Кременчуцький льотний коледж | uk_UA |
dc.title | Системне моделювання навчально-виховного процесу у ВНЗ в умовах особистісно-розвивального навчання на основі інтегративних курсів | uk_UA |
dc.type | Technical Report | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові тематики НАУ |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.